برد سپاهان حکم قهرمانی نیم‌فصل است / مصدومیتم تا دیدار سپاهان برطرف می‌شود

برد سپاهان حکم قهرمانی نیم‌فصل است / مصدومیتم تا دیدار سپاهان برطرف می‌شود

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: بازی سپاهان سخت‌ترین و مهم‌ترین بازی ما در نیم‌فصل است که ۳ امتیاز این بازی حکم قهرمانی نیم‌فصل را دارد.

خالد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره دیدار تراکتورسازی و استقلال خوزستان اظهار کرد: من بازی را از تلویزیون تماشا کردم و مشخص بود که بچه‌ها زحمت کشیدند و فکر می‌کنم به خاطر شرایط زمین و آب‌وهوا تحت‌فشار بودند ولی توانستند بازی را مدیریت کنند و یک مساوی بگیرند.

بازیکن تراکتورسازی در خصوص مصدومیتش عنوان کرد: خدا را شکر بهتر هستم و مرتب فیزیوتراپی و آب‌درمانی کردم و در روزهای اخیر وارد تمرینات تیمی شدم. من از ناحیه مچ پا در بازی پرسپولیس مصدوم شدم و چون از سال قبل هم این درد را داشتم وضعیتم بدتر شد.

وی افزود: من در بازی راه‌آهن به هر نحوی بود بازی کردم اما دردم از مچ پایم کشید به آشیل پایم ولی خدا را شکر با کمک  رحیمی فیزیوتراپی را انجام دادم درد پایم کم‌تر شده است و اگر مشکلی پیش نیاید احتمالاً به بازی سپاهان می‌رسم.

این بازیکن در مورد بازی با سپاهان تصریح کرد: بالاخره بازی سپاهان سخت‌ترین و مهم‌ترین بازی ما در نیم‌فصل است که اگر 3 امتیاز را بگیریم می‌توانیم موقعیت تیم را در بالای جدول محکم کنیم و شما شک نکنید 3 امتیاز بازی سپاهان حکم قهرمانی نیم‌فصل را دارد.

وی درباره تغییرات کادر فنی سپاهان عنوان تأکید کرد: سپاهان هم مثل تراکتور تیم بزرگی است و کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی دارد. انشالله که «ابروباد و مه و خورشید و فلک» همه به نفع ما باشد و بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم و فقط برای آن می‌جنگیم.

شفیعی در مورد اظهارات علی حمودی بازیکن سپاهان مبنی بر اینکه "به جو یادگار امام عادت داریم"، خاطرنشان کرد: من به نظر ایشان احترام قائلم اما وقتی بازیکنی در یادگار مقابل تراکتور قرار می‌گیرد جو منفی ورزشگاه رویش ایجاد می‌شود و به همان اندازه روحیه تراکتوری‌ها تقویت می‌شود و امیدوارم همه هواداران با حضورشان مایه دلگرمی بازیکنان باشند.

بازیکن تراکتورسازی گفت: در فوتبال نمی‌شود نتیجه را پیش‌بینی کرد اما هر تیمی بیش‌تر تلاش کند و کم‌تر اشتباه داشته باشد مزدش را می‌گیرد و ما هم امیدوارم این‌طور عمل کنیم و با کمک آذربایجانی‌ها یک‌شب خوب برایشان رقم بزنیم.

وی در مورد لقب مثلث برمودا به مهاجمان تراکتورسازی تصریح کرد: من خدا را شکر می‌کنم که توانسته‌اند چنین عملکردی را داشته باشند و این لقب را بگیرند و دلیر، ادینهو و نریمان جهان بهترین‌های لیگ هستند من هم برایشان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم به این روند گلزنی ادامه دهند.

این بازیکن در پاسخ به این‌که آیا ممکن است این لقب به روحیه سایر بازیکنان لطمه بزند، عنوان کرد: من فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد بالاخره برای ما بازیکنان بعد از هواداران، دومین عامل موفقیت همین همدلی و دوستی است اگر سامان یا ادینهو یا دلیر و هر بازیکن دیگری آقای گل شود انگار من به این موفقیت رسیده‌ام. همه در تیم خوشحال هستند که این 3 نفر روزهای خوبی را تجربه می‌کنند و ما هم در کنارشان به تراکتور کمک می‌کنیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon