مقابل سپاهان منتظر حضور هواداران هستیم/ سپاهان برای بقا در کورس تلاش می‌کند

مقابل سپاهان منتظر حضور هواداران هستیم/ سپاهان برای بقا در کورس تلاش می‌کند

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بازیکنان چشم‌به‌راه هواداران هستند و یکی از عللی که بازیکنان با تراکتور قرارداد می‌بستند این هواداران بودند که مقابل سپاهان منتظر حضور هواداران هستیم.

ایوب ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال خوزستان اظهار کرد: در بازی استقلال خوزستان بچه‌ها در آن هوا زحمت زیادی کشیدند و عملکرد خوبی داشتند و امتیازات هم تقسیم شدند و یک امتیاز هم خوب است.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اظهارات عبدالله ویسی که گفته بود می‌توانستیم 4 گل به تراکتور بزنیم، تصریح کرد: در فوتبال ممکن است هر اتفاقی بیفتد اما همه‌چیز در سوت پایان مشخص می‌شود و همه این‌ها حرف است که می‌توانستیم فلان قدر گل بزنیم حتی اگر ما هم‌چنین ادعاهایی بکنیم اشتباه کرده‌ایم. وقتی بازی تمام شد نتیجه مشخص می‌شود و بعد از بازی اماواگرها قابل‌قبول نیست.

وی در مورد تأثیر صدرنشینی تراکتور بر روحیه بازیکنان تأکید کرد: اینجا از بازیکنان تا مسئولین همه تلاش می‌کنند در صدر بمانیم ولی این تداوم خیلی هم ساده نیست و همه باید از هر جنبه به تیم کمک کنند و فقط تلاش بازیکنان کافی نیست.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد: باید از بیرون هم تیم را حمایت کنند. آن موقع روحیه و انگیزه بازیکنان بالا می‌رود و همین‌طور به تلاششان ادامه می‌دهند تا تیم در صدر باقی بماند.

ذوالفقاری با اشاره به دیدار تراکتور مقابل سپاهان در این هفته عنوان کرد: سپاهان تیم خوبی است و این بازی در شرایط خاصی برگزار خواهد شد به‌طوری‌که آن‌ها تلاش می‌کنند از کورس عقب نمانند و هفته گذشته هم مساوی کرده‌اند پس این هفته برای 3 امتیاز می‌آیند نه برای مساوی.

وی با بیان اینکه سرمربی جدید سپاهان یک سرمربی بادانش است، گفت: آقای فرکی نسبت به بازیکنانش شناخت کافی دارد و تلاش می‌کنند جزو تیم‌های مدعی باقی بمانند.

سرپرست تراکتورسازی در پاسخ به اینکه آیا نگران این نیستند که صدرنشینی باعث غرور بازیکنان شود، خاطرنشان کرد: بچه‌های ما هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ فکری در سطح بالایی هستند و اهمیت هر بازی را درک می‌کنند و برایشان پرسپولیس و راه‌آهن فرقی ندارد چون هر بازی 3 امتیاز دارد ولی در برابر تیم‌های نزدیک در جدول جدی‌تر بازی می کنند تا فاصله را از آن‌ها بیش‌تر کنیم.

وی با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه تصریح کرد: ما از آن‌ها تشکر می‌کنیم و می‌خواهیم بهتر و بیش‌تر از هرزمانی در بازی سپاهان حاضر شوند چون بازیکنان همه چشم‌به‌راه این عزیزان هستند و یکی از عللی که بازیکنان با تراکتور قرارداد می‌بستند این هواداران بودند هرچند امسال کم‌تر می‌آیند اما انتظار داریم با این نتایج استادیوم را پر کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon