می‌توانستیم ۵ گل به استقلال بزنیم/ مقابل سپاهان دست‌ و پا بسته نیستیم

می‌توانستیم 5 گل به استقلال بزنیم/ مقابل سپاهان دست‌ و پا بسته نیستیم

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم تراکتورسازی گفت:‌ بازی تراکتور و سپاهان همیشه بازی جذاب و پرگلی بوده و است چون سپاهان مربیان و بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی ما هم تراکتوریم و تیم دست‌ و پا بسته نیستیم.

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره دیدار تراکتورسازی و استقلال خوزستان اظهار کرد: بازی خوب و مهمی بود و حساسیت خاص خودش را داشت و هر دو تیم به 3 امتیاز نیاز داشتند اما زمین‌بازی خیلی نامساعد بود و از طرفی آن‌ها  بازیکنان جوان و خوبی داشتند ولی خدا را شکر با کسب 1 امتیاز برگردیم.

بازیکن تراکتورسازی درباره صحبت‌های سرمربی استقلال خوزستان مبنی بر اینکه گفته بود می‌توانستیم 4 گل به تراکتور بزنیم، تصریح کرد: این‌طور نیست و اگر موقعیت‌های ما گل می‌شد می‌توانستیم 5 گل به استقلال خوزستان بزنیم و خود ادینهو چند بار می‌توانست گل بزند اما آن‌ها فقط یکی دو تا موقعیت داشتند.

وی با ابراز رضایت از نتیجه بازی تأکید کرد:  در آن آب‌وهوای گرم و آن زمین حتی بهترین بازیکنان دنیا هم نمی‌توانند بازی کنند واقعاً اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم 3 امتیاز بگیریم ولی در آن شرایط 1 امتیاز هم خوب بود.

کیانی در مورد احتمال ایجاد غرور بین بازیکنان تراکتورسازی  به خاطر صدرنشینی خاطرنشان کرد: ما کاری نکرده‌ایم که غرور داشته باشیم و اتفاقاً کارمان سخت‌تر شده است و باید تمرینات را 2-3 برابر سنگین‌تر و بیش‌تر کنیم تا بتوانیم جایگاه را حفظ کنیم. الحمدالله همه بازیکنان یکدست و باروحیه خوب بازی می‌کنند و امیدوارم این موضوع تداوم داشته باشد.

این بازیکن درباره لقب مثلث برمودا به سه مهاجم تراکتور و امکان تأثیر منفی بر روحیه سایر بازیکنان عنوان کرد: ما یک تیم هستیم و از همان گلر تا نوک حمله اگر یک نفر کم‌کاری کند کل تیم می‌لنگد الآن هم همه خوب کار می‌کنیم.

کیانی گفت: واقعاً ممنونیم از این سه عزیز که گل‌های حساسی برای تیم زدند و توانسته‌اند به تیم کمک کنند و امیدوارم بازی به بازی گل‌های قشنگ‌تر و بیش‌تری بزنند.

وی در خصوص دیدار با سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: بازی تراکتور- سپاهان همیشه بازی جذاب و پرگلی بوده و است چون سپاهان مربیان و بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی ما هم تراکتوریم و تیم دست‌وپابسته نیستیم امیدواریم که صدر جدول را از دست ندهیم و یک بازی تماشاگرپسند و جوانمردانه‌ای به نمایش بگذاریم.

کیانی درباره تغییرات کادر فنی سپاهان اظهار کرد: آقای فرکی مربی بزرگ و توانایی هستند و اما همان‌طور که گفتم تراکتور تیم کوچکی نیست و می‌توانیم همه نوع برای همه تیم‌ها خطرناک باشیم به‌ویژه که در خانه هواداران را کنار خودداریم و می‌رویم که همه بازی‌ها را ببریم و صدر را از دست ندهیم.

بازیکن تراکتورسازی در پیش‌بینی حضور هواداران تبریزی در دیدار این هفته تأکید کرد: هواداران همیشه آمده‌اند و امیدواریم این بازی هم بیایند چون حضور آن‌ها روحیه مثبت در بین بازیکنان ما به‌خصوص جوان‌ترها ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon