توافق دو طرف اسرائیلی و فلسطینی برای ازسرگیری مذاکرات در اوایل آبان

توافق دو طرف اسرائیلی و فلسطینی برای ازسرگیری مذاکرات در اوایل آبان

خبرگزاری تسنیم: هیأت‌های فلسطینی و اسرائیلی امروز پس از برگزاری جلسه گفت‌وگوی غیر مستقیم در قاهره توافق کردند که مذاکرات غیر مستقیم دو طرف از هفته آخر ماه اکتبر آینده ازسر گرفته شود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «عزت الرشق» از اعضای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت که دو طرف درباره ازسرگیری مذاکرات غیر مستقیم در هفته آخر ماه اکتبر (اوایل آبان) توافق کردند.

وی اظهار داشت که دو طرف درباره موضوعاتی که می خواهند در دستور کار مذاکرات آینده قرار گیرد، مطرح کردند.

وی اشاره کرد که هیأت فلسطینی موضوعات زیادی را مطرح کرد که از جمله آن عبارت است از: اجرای اقداماتی در راستای تثبیت آتش بس، بازسازی نوار غزه، ایجاد فرودگاه و بندر و توقف همه مجازات هایی که رژیم اشغالگر از 12 ژوئن گذشته در کرانه باختری اعمال می کند از جمله آزادی همه بازداشت شدگان و اسرای فلسطینی که در تبادل اسرای «وفاداری به آزادگان» آزاد و بار دیگر بازداشت شده اند.

دو طرف فلسطینی و اسرائیلی اوایل شهریور توافقی را تحت نظارت طرف مصری درباره برقراری آتش بس در غزه امضا کردند و این در حالی است که رژیم صهیونیستی طی 51 روز تجاوزات خود علیه نوار غزه  2 هزار و 157 نفر را شهید و بیش از 11 هزار نفر دیگر را زخمی کرد و علاوه بر آن هزاران منزل در این جنگ تخریب شد.

انتهای پیام/پ

 

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان