خلعتبری: می‌خواهم جایگاهم را در تیم ملی پس بگیرم/ بی‌دقت نیستیم، بدشانسیم

خلعتبری: می‌خواهم جایگاهم را در تیم ملی پس بگیرم/ بی‌دقت نیستیم، بدشانسیم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه در چند بازی اخیر بدشانس بوده‌اند، گفت: برای برد به مصاف تراکتورسازی می‌رویم و امیدوارم ۳ امتیاز این بازی خارج از خانه را بگیریم.

محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد از دست دادن 11 امتیاز در 6 بازی اخیر گفت: این درست است که ما امتیاز از دست می‌دهیم ولی اگر این شرایط با بد بازی کردن سپاهان همراه می‌شد قطعا وضعیت ما نگران‌کننده بود. سپاهان در بازی‌های گذشته عملکرد خوبی داشته و ما در هر مسابقه بیش از 10 موقعیت گل داریم. با این حال با صدر جدول فقط 4 امتیاز فاصله داریم. همه چیز با یک یا 2 برد عوض می‌شود و ما به هیچ عنوان به خودمان استرس نمی‌دهیم. مطمئن باشید سپاهان دوباره صدرنشین خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنی مهاجمان سپاهان در گل زدن کم‌دقت هستند تاکید کرد: اینگونه نیست، هیچ مهاجمی دوست ندارد فرصت‌های گلزنی را از دست بدهد. وقتی توپ‌های ما به تیر دروازه می‌خورد دلیل بر بی‌دقتی مهاجمان نیست. ما فقط بدشانس هستیم که موقعیت‌ها را از دست می‌دهیم و تیم حریف با یک فرصت به گل می‌رسد.

خلعتبری در مورد دیدار این هفته مقابل تراکتورسازی و احتمال اینکه ورزشگاه 70 هزار نفری تبریز پُر شود گفت: بازی بسیار سختی است ولی قطعا یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ را شاهد خواهیم بود. دلیلی ندارد از پُر شدن ورزشگاه تبریز بترسیم. سپاهان در ورزشگاه آزادی و مقابل 100 هزار تماشاگر پرسپولیس و استقلال را شکست داده است.

بازیکن سپاهان افزود: 2 سال پیش هم که در سپاهان بودم در تبریز تراکتورسازی را بردیم و اتفاقا در آن بازی گل زدم. تراکتورسازی تیم قابل احترامی است  ولی ما به تبریز می‌رویم تا آنها را شکست دهیم. آنها امسال یک تیم بسیار خوب دارند و در خط حمله فوق‌العاده هستند. تراکتورسازی با هوادارانش برای ما قابل احترام است ولی می‌خواهیم 3 امتیاز را بگیریم.

خلعتبری بعد از خط خوردن از تیم ملی بارها ناراحتی‌اش را از کی‌روش نشان داد ولی پاسپورتش را برای اردوی پرتغال به فدراسیون داده است. او در پاسخ به این سوال که آیا هنوز از کی‌روش دلخوری گفت:‌ دیگر گذشته‌ها را فراموش کرده‌ام و وقتی کی‌روش گفت تصمیم گرفتیم تو را به برزیل نبریم هیچ حرفی نزدم. الان هم خیلی انگیزه دارم و می‌خواهم جایگاهم را در تیم ملی پس بگیرم. اگر به اردو دعوت شدم قطعا نهایت تلاشم را انجام خواهم داد تا رضایت کادر فنی را جلب کنم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon