شادی: به اینکه می‌گویند باید مثل گوانگژو طلا بگیرم کاری ندارم/ شاید در ۵۰ متر آخر اتفاقاتی بیفتد!

شادی: به اینکه می‌گویند باید مثل گوانگژو طلا بگیرم کاری ندارم/ شاید در 50 متر آخر اتفاقاتی بیفتد!

خبرگزاری تسنیم: قایقران تیم ملی کشورمان گفت: به اینکه مردم از من چه انتظاری دارند و می‌خواهند همانند گوانگژو در اینچئون هم طلا بگیرم کاری ندارم و به عنوان یک ورزشکار وظیفه دارم که کارم را انجام دهم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون، محسن شادی درباره هوای بارانی اینچئون و اینکه آیا این موضوع برای او در فینال روئینگ مشکل ایجاد نمی‌کند، گفت: باران و باد برای ما مشکل ساز نیست. دو ماه در چین با این آب‌وهوا تمرین کرده‌ایم و مشکلی از این بابت نداریم.

وی با بیان اینکه تایم و رکورد در مسابقه امروز اهمیت ندارد، افزود: هرکسی زودتر به خط پایان برسد، طلا را می‌گیرد و امیدوارم من بتوانم زودتر از همه به خط پایان برسم. رقیبان اصلی‌ام آمده‌اند که اصلی‌ترین آنها را در دور مقدماتی گرفتم و تلاش می‌کنم در فینال هم از او عبور کنم.

قایقران تیم ملی کشورمان خاطرنشان کرد: تمام توانم را برای طلا می‌گذارم اما اینکه در نهایت چه اتفاقی بیفتد، خدا می‌داند. 2 ماه دور از خانواده بوده‌ام و حتی یک روز هم تمریناتم را تعطیل نکردم.

شادی در خصوص مشکلات اخیر فدراسیون قایقرانی که روی عملکرد قایقرانان تأثیر منفی گذاشته است، گفت: مشکلاتی داشتیم و به خاطر این مشکلات برنامه‌های ما دستخوش تغییراتی شد اما این دو ماهی که در چین تمرین کردیم باعث شد به شرایط خوبم بازگردم و وضعیت بهتری پیدا کنم.

وی تصریح کرد: من به اینکه مردم از من چه انتظاری دارند و می‌خواهند همانند گوانگژو در اینچئون هم طلا بگیرم کاری ندارم و به عنوان یک ورزشکار وظیفه دارم که کارم را انجام دهم. هر کاری که برای آماده سازی‌ام لازم بوده انجام داده و فردا برای طلا تلاش میکنم اما اینکه در نهایت چه می‌شود را نمی‌دانم. شاید در 50 متر آخر اتفاقی بیفتد که مرا از مدال دور کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ویژه نامه‌ها
اخبار روز ویژه نامه‌ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی