شهنازی: آقایان بجنبند و مدال‌آوری کنند/ تصور نمی‌کردم بانوان به این خوبی ظاهر شوند

شهنازی: آقایان بجنبند و مدال‌آوری کنند/ تصور نمی‌کردم بانوان به این خوبی ظاهر شوند

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل کمیته ملی المپیک با بیان اینکه تصور نمی‌کردم بانوان به این خوبی ظاهر شوند، گفت: خانم‌ها نشان دادند که اگر به آنها اجازه نشان دادن توانایی‌های‌شان را بدهند می‌توانند در عرصه‌های مختلف بدرخشند.

شاهرخ شهنازی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون در مورد کسب مدال برنز تیم روئینگ چهارنفره بانوان کشورمان گفت: موفقیت بانوان کشورمان را در رشته قایق‌رانی تبریک می‌گویم و امیدوارم مدال‌آوری آنها فردا هم ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تصور می‌کرده بانوان ورزشکار به این صورت موفق باشند، اظهار داشت: خودم تصور نمی‌کردم و انتظار نداشتم بانوان به این خوبی ظاهر شوند و خوشحالم این اتفاق رخ داد. بانوان ما در این دوره از بازی‌های آسیایی فراتر از انتظار ظاهر شدند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد: برخورد ما با ورزشکاران جنسیتی نیست، خانم‌ها نشان دادند که اگر به آنها اجازه نشان دادن توانایی‌های‌شان را بدهند می‌توانند در عرصه‌های مختلف توانایی خود را ثابت کنند. آقایان هم باید بجنبند و مدال‌آوری کنند.

شهنازی درباره عملکرد جودوی کشورمان در بازی‌های آسیایی خاطرنشان کرد: جودو جزو رشته‌هایی بود که می‌توانست بهتر کار کند اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که بازی‌های آسیایی با رقابت‌های تک‌رشته‌ای فرق می‌کند. در بازی‌های آسیایی کشورها تمام توانشان را می‌گذارند تا به مدال برسند حتی پرقدرت‌تر از المپیک، پس بازی‌های آسیایی با مسابقات تک‌رشته‌ای تفاوت دارد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار ویژه نامه‌ها
اخبار روز ویژه نامه‌ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی