آخوندی هفته آینده گزارش قطعی سقوط آنتونوف ۱۴۰ را به مجلس می‌دهد

آخوندی هفته آینده گزارش قطعی سقوط آنتونوف 140 را به مجلس می‌دهد

خبرگزاری تسنیم:عضو کمیسیون عمران مجلس با اعلام اینکه وزیر راه و شهرسازی هفته آینده گزارش نهایی سقوط هواپیمای آنتونوف۱۴۰ را به مجلس ارائه می‌دهد، گفت:‌جلسه دیروز کمیسیون عمران با آخوندی با محوریت طرح جامع مسکن برگزار شد، اما مباحث به سمت حمل‌ونقل رفت.

علی‌نعمت چهاردولی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: در جلسه دیروز مقداری بحث به سمت حمل ونقل آمد و مقرر شد گزارش نهایی مربوط به سقوط هواپیمای آنتونوف 140 هواپیمایی سپاهان هفته آینده یعنی یکشنبه یا سه‌شنبه توسط وزیر راه و شهرسازی به مجلس ارائه شود.

وی با بیان این‌که قرار بود دیروز به بحث طرح جامع مسکن و ابهامات موجود در آن پرداخته شود، تصریح کرد: قرار شد هفته آینده با حضور مجدد وزیر راه و شهرسازی در مجلس بحث مسکن به‌طور اساسی بررسی شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ آخوندی در رابطه با طرح جامع مسکن توضیحاتی را ارائه کرد، اما مقرر شد وزیر راه‌وشهرسازی یکشنبه یا سه‌شنبه هفته آینده با حضور در مجلس به ابهامات طرح مذکور پاسخ دهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که در رابطه با زمان رونمایی از طرح جامع مسکن بحثی نشد، تاکید کرد:‌ گزارش قطعی سانحه هوایی سقوط هواپیمای آنتونوف 140 نیز هفته آینده توسط وزیر راه و شهرسازی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه