بزرگترین کمپ تیم‌های ملی کشور در سرعین احداث می‌شود

بزرگترین کمپ تیم‌های ملی کشور در سرعین احداث می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگترین کمپ تیم های ورزشی کشور در شهرستان سرعین اجرایی و عملیاتی می شود که دو سرمایه گذار بخش خصوصی در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند.

منصور حقیقت پور در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: در نشست اخیری که با وزیر ورزش و جوانان داشتیم کلیات اجرای این پروژه مصوب شد و قرار شد با ایجاد امکانات و تلاش برای بهره مندی سرمایه گذار از تسهیلات کم بهره زمینه خوبی برای اجرای این کمپ بزرگ ورزشی با تمام امکانات و تجهیزات فراهم آید.

وی افزود: با احداث این کمپ علاوه بر فوتبالیست ها، ورزشکاران سایر رشته ها نیز می توانند از شرایط مطلوب آب و هوایی و تمرینی این منطقه که در ارتفاع مناسبی نیز قرار دارد استفاده کنند تا امکان حضور در رقابت های مختلف فراهم آید.

حقیقت پور از اخذ مجوز برای راه اندازی سایت قایقرانی در رودخانه ارس نیز خبر داد و گفت: قرار شده است این سایت در منطقه پارس آباد با هدف حضور تیم های قایقرانی برای تمرینات آماده سازی بیشتر برای حضور در رقابت های جهانی و آسیایی فراهم آمده و با تامین برخی زیرساخت ها بتوانیم در این زمینه اقدام لازم و عملی را انجام دهیم.

نماینده مردم شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای تکمیل خانه وزنه برداری سبلان اردبیل خبر داد و بیان کرد: از محل اعتبارات متمرکز ملی قرار شده برای اجرای این پروژه بودجه اختصاص پیدا کند.

وی تصریح کرد: جوانان این استان از داشتن استادیوم بزرگ ورزشی که در شان این استان و برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی باشد رنج می برند که وزیر ورزش و جوانان قول داد در نخستین فرصت با تامین منابع اسپانسری یک مجموعه فاخر ورزشی در اردبیل احداث و دایر شود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار کرد: امیدواریم با سعی و تلاش مستمر و پیگیری مدیران استانی بتوانیم این مطالبات و خواسته ها را تحقق عینی بخشیده و زمینه بهره گیری از توان بالای آنها به شکل مناسب فراهم آید.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon