نمایندگان از توضیحات طیب‌نیا و سیف قانع نشدند/ درخواست از بانک‌‌ها برای اعلام ریز طلبشان از دولت

نمایندگان از توضیحات طیب‌نیا و سیف قانع نشدند/ درخواست از بانک‌‌ها برای اعلام ریز طلبشان از دولت

خبرگزاری تسنیم: یک عضو کمیسیون بودجه مجلس با بیان اینکه وزیر اموراقتصاد دارایی و رئیس کل بانک مرکزی با حضور در کمیسیون های مربوطه توضیحاتی را اعلام اما هنوز نمایندگان قانع نشده اند،گفت:قصد نمایندگان اصلاح ماده ۲۴ لایحه خروج از رکود دولت است.

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه در حال حاضر 4 ماده از لایحه خروج از رکود دولت مورد تصویب نمایندگان قرار گرفته است، اظهارداشت: یکی از ابهامات اصلی نمایندگان مجلس در بررسی این لایحه موضوع تسعیر نرخ ارز است که هنوز نتوانسته ایم به نتیجه مناسبی دست پیدا کنیم.

وی با بیان این مطلب که وزیر اموراقتصاد دارایی و رئیس کل بانک مرکزی با حضور در کمیسیون های مربوطه توضیحاتی را در این زمینه اعلام کرده اند اما هنوز نمایندگان قانع نشده اند، افزود: قصد نمایندگان حذف کامل این ماده نیست اما دولت باید توضیحاتی قانع کننده‌ای را برای عنوان این موضوع در لایحه خروج از رکود برای پرداخت بدهی‌های خود به سیستم بانکی داشته باشد.

این عضو کمیسیون بودجه مجلس اضافه کرد: روز گذشته از دولت درخواست نموده ایم تا جزئیات بدهی های خود را به سیستم بانکی اعلام کنند تا در نهایت بتوانیم در مورد ماده 24 تصمیم نهایی را اعلام کنیم.

 انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه