توجهی به صدرنشینی نداریم/ لقب مثلث برمودا حاشیه‌سازی است

توجهی به صدرنشینی نداریم/ لقب مثلث برمودا حاشیه‌سازی است

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: در وهله اول سعی می‌کنیم به صدرنشینی و قهرمانی توجه نکنیم چون سبب عدم تمرکز می‌شود.

محمد ایران پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره دیدار تراکتورسازی و استقلال خوزستان اظهار کرد: نمی‌خواهم بهانه بیاورم اما واقعاً آب‌ و هوا خیلی سنگین بود و روی کیفیت زمین هم اثر گذاشته بود ولی خدا را شکر خوب بازی کردیم و به گل هم رسیدیم و اگر کمی باهوش‌تر بودیم می‌توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

بازیکن تیم تراکتورسازی افزود: در این هوا گرفتن یک امتیاز هم غنیمت بود هرچند روی دو تا غفلت 2 گل خوردیم اما دست‌خالی به تبریز برنگشتیم.

وی در خصوص صحبت‌های ویسی عنوان کرد: ما احترام زیادی برای آقای ویسی قائل هستیم و شرایط طوری بود که در دو تیم موقعیت داشتند اما ما از فرصت‌های گلزنی استفاده نکردیم ولی نتیجه عادلانه بود.

ایران پوریان در مورد تأثیر صدرنشینی بر روحیه بازیکنان تراکتورسازی تأکید کرد: در وهله اول سعی می‌کنیم به صدرنشینی و قهرمانی توجه نکنیم چون باعث عدم تمرکز می‌شود ولی وقتی تیم صدرنشین باشیم قطعاً روحیه و انگیزه بالا می‌رود البته حریفان هم باانگیزه زیادی مقابل ما حاضر می‌شوند و بسته کار می‌کنند.

وی اظهار کرد: ارزش صدرنشینی وقتی مشخص می‌شود که بتوانیم آن را حفظ کنیم و ما هم سعی می‌کنیم مثل آقای خطیبی به جدول نگاه نکنیم چون در نیم‌فصل چندان مهم نیست چه کسی صدرنشین باشد و فعلاً زود است که در مورد قهرمانی حرف بزنیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی در خصوص آمار خوب گلزنی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: سال‌های پیش هم خوب بودیم و سال پیش کریم انصاری‌فرد آقای گل شد قبل از او هم سید مهدی سید صالحی مدعی آقای گلی بود الآن هم وضعیت گلزنی خوب است چون در تمرینات در فاز حمله خیلی کار می‌کنیم و تابه‌حال هم نتیجه گرفته‌ایم.

ایران پوریان درباره لقب مثلث برمودا با دلیر، ادینهو و نریمان جهان افزود: من احترام زیادی برای این 3 گلزن قائلم اما در تراکتور همه یک تیم هستیم و توجه به عناوینی مثل مثلث برمودا فقط حواشی را نزدیک تراکتور می‌کند و اینجا همه زحمت می‌کشند و سرمایه اصلی همان همدلی است.

بازیکن تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: من به این کلمه مثلث برمودا خوش‌بین نیستم چون یک موضوع حاشیه‌ای است اینجا همه از خط دفاع تا حمله تلاش می‌کنند و طوری دوندگی می‌کنند که بعد از مسابقه توان بلند شدن از زمین را هم ندارند  و دوست ندارم در مورد این کلمه صحبت کنم.

وی با اشاره به این‌که کلمه مثلث برمودا روی روحیه سایر بازیکنان اثر منفی دارد، تصریح کرد: اینجا همه داریم زحمت می‌کشیم و اگر یک نفر کاری کند که به پیروزی برسیم انگار همه تیم به موفقیت رسیده است و هر موقع ناموفق باشیم همه ناراحت می‌شویم چون ما یک تیم هستیم.

این بازیکن در پیش‌بینی دیدار با سپاهان تأکید کرد: سپاهان همیشه جزو تیم‌های مدعی بوده و بازی خیلی سختی داریم البته ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و برخوردار از هواداران پرشور هستیم چون تشویق‌های آن‌ها تأثیر زیادی در روند مسابقه دارد . آقای فرکی هم جزو مربیان بزرگ ایران هستند و تیم خیلی خوبی در اختیاردارند.

ایران پوریان در خصوص نتیجه‌گیری خوب تراکتور در دیدارهای خانگی عنوان کرد: البته ما در خارج از خانه هم نتایج خوبی داشتیم ولی نمی‌شود از الآن در مورد همه بازی‌ها یکسان فکر کرد بااین‌حال امیدوارم مقابل سپاهان خوب کارکنیم تا بتوانیم روند خوبمان را ادامه دهیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی با اشاره به حضور خوب تماشاگران در بازی قبل افزود: انشالله این بازی هم هواداران بیایند چون ما هواداران فهیمی داریم و می‌دانند که حساسیت این بازی خیلی بالاست و من امیدوارم که با تشویق‌های بی‌امانشان روحیه تیم را تقویت کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon