مرتفع ترین ساختمان اردبیل در ۲۶ طبقه احداث می‌شود

مرتفع ترین ساختمان اردبیل در 26 طبقه احداث می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیر پروژه برج های دوقلوی روناک گفت: در قالب برج های دوقلوی روناک مرتفع ترین ساختمان اردبیل در ۲۶ طبقه احداث می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،‌ یعقوب نعمت اللهی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: این برج ها در 20 طبقه پیش بینی شده بود که با توجه به تغییرات نقشه، سازه و معماری 6 طبقه هم به تعداد طبقات برج ها افزوده شد.

وی با اشاره به مساحت زمینی که برج های دوقلوی روناک در آن احداث می شود، بیان کرد: این برج ها در زمینی به مساحت 7 هزار و 577 متر مربع احداث شده و در این زمین حدود 52 هزار متر مربع ساخت و ساز انجام می شود.

نعمت اللهی با بیان اینکه 3 طبقه از برج ها تجاری – خدماتی است، افزود: در این طبقات کلینیک پزشکی، شهربازی، بزرگترین فروشگاه زنجیره، فضای ورزشی و تالاری با هزار و 500 نفر ظرفیت پیش بینی شده است.

مدیر پروژه برج های دوقلوی روناک در پاسخ به تعداد واحد های مسکونی برج های دوقلوی روناک تصریح کرد: حدود 196 واحد مسکونی با متراژ 100 تا 180 متر مربع در برج ها احداث شده و هر واحد دارای پارکینگ اختصاصی می شود.

وی در مورد علل جانمایی این برج ها در منطقه کم برخوردار گفت: انتخاب این مکان چند دلیل داشت دلیل نخست اینکه این محل برای سرمایه گذاری توجیه اقتصادی داشت، دلیل دوم 4 طرف برج خیابان بوده و می توان برای برج ها پارکینگ پیش بینی کرد و سوم اینکه برای شرکت توفیقی حاصل شود که در توسعه منطقه نقش داشته باشد و البته حمایت های شهرداری هم یکی دیگر از دلایل بود.

برج دوقلوی روناک با مشارکت شرکت روناک آشیان آذر و شهرداری اردبیل در یکی از مناطق کم برخوردار این شهر در حال ساخت است و این برج از نظر ارتفاع بلندترین ساختمان استان اردبیل است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon