فرکی: ادینیو شرایط خوبی دارد اما فوتبال ورزشی تیمی است

فرکی: ادینیو شرایط خوبی دارد اما فوتبال ورزشی تیمی است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: مهمترین وجه اشتراک تراکتورسازی و سپاهان اتحاد بین این دو تیم است که امیدوارم برای سایرتیم‌های لیگ برتری الگو باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم در تبریز، حسین فرکی در نشست خبری قبل از بازی با تراکتورسازی گفت: شب گذشته وقتی وارد تبریز شدیم از ابتدا مردم نظر لطف‌شان را نسبت به ما نشان دادند که این ثابت می‌کند بدون برد و باخت نیز می‌توان روابط خوبی برقرار کرد.

وی درباره دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در بازی فردا 2 تیم وجه مشترک‌های زیادی دارند که مهمترین وجه اشتراک آنها وحدت بین 2 تیم است که امیدواریم برای سایر تیم‌های لیگ برتری الگو باشد.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان افزود: بازی فردا برای هر 2 تیم 6 امتیاز دارد که تلاش می‌کنیم با بازی خوب و جوانمردانه امتیازات این دیدار را به دست آوریم در حالی که تراکتورثابت کرده عملکرد خوبی دارد و جدول رده بندی نیز این ادعای آنها را ثابت می‌کند.

فرکی تصریح کرد: من به رسول خطیبی تبریک می‌گویم چون قبول مسئولیت تراکتورسازی کار خطرناکی است و با توجه به اینکه این مربی جوان  و آینده‌دار است عملکرد خوبی برجای گذاشته و تراکتور را پس از هفته ها به صدر جدول رسانده است که نشان می‌دهد پتانسیل های خوبی دارد و می‌تواند با این تیم موفق شود.

وی تأکید کرد: برای اینکه تیم‌های مدعی را مشخص کنیم هنوز زود است. 2 تیم تراکتورسازی و سپاهان در کنار رقابتی که در بازی فردا دارند دوست و رفیق هستند و هر 2 تیم به دنبال پیروزی هستیم و دوست داریم بازی زیبایی از هر 2 تیم شاهد باشیم.

سرمربی تیم سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی براینکه چه برنامه‌ای برای مهار ادینیو دارد، گفت: فوتبال یک بازی جمعی است و تمام بازیکنان تراکتورسازی تلاش می‌کنند و نتیجه تلاش‌شان گلزنی برخی بازیکنان است. ادینیو در شرایط خوبی قرار دارد و محسن دلیری نیز تاکنون عملکرد خوبی داشته است و تلاش همه بازیکنان با عث موفقیت تراکتور شده است که ما برای کل این تیم برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

فرکی درباره اینکه چه مدت طول می‌شکد تا تفکراتش را در سپاهان جایگزین کند، خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم زمان زیادی طول بکشد چون من این تیم را می‌شناسم و باید خلأهایی که در تیم وجود دارد را پر کنیم و کمبودهایی را که داریم برطرف کنیم.

وی با اشاره به تعطیلی 50 روزه لیگ برتر گفت: در هیچ جای دنیا چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد و فقط ما هستیم که جدا از دنیای فوتبال عمل می‌کنیم. در این خصوص با کی روش توافق شده ولی این موضوع به تیم ها و بازیکنان لطمه وارد می‌کند به همین خاطر من در گذشته گفته ام که مربیگری در ایران هنر است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon