باند دوم محور اردبیل - سرچم به طول ۱۷۹ کیلومتر اجرا می‌شود

باند دوم محور اردبیل - سرچم به طول 179 کیلومتر اجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: باند دوم محور اردبیل - سرچم به طول ۱۷۹ کیلومتر اجرا می شود که هم اکنون عملیات اجرای آن از پیشرفت مطلوبی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی حیدری ظهر امروز در جلسه بررسی عملیات اجرایی پروژه محور اردبیل-سرچم در اردبیل اظهار کرد: ردیف اجرایی این مسیر در بودجه سال 93 مشخص شده و عملیات اجرایی باند دوم راه اردبیل به سرچم به طول تقریبی 179 کیلومتر قبل از سال 93 از محل اعتبارات رفع نقاط حادثه خیز توسط سه پیمانکار فعال آغاز شد.

وی افزود: هم اکنون 10 کیلومتر نخست از پروژه به جز زیرگذر در حال احداث روستای پیراقوم به اتمام رسیده و این پروژه با پیشرفت مطلوبی در حال اجرایی و عملیاتی شدن است.

حیدری تصریح کرد: جلسات و بازدیدهای مختلفی با همکاران پلیس راه برای برقراری ایمنی تردد در این مسیر انجام یافته و تابلوها، خط کشی ها و گاردریل های لازم نیز در مسیر نصب شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در سال 93 حدود 13 کیلومتر روکش آسفالت در این محور انجام گرفته و لکه گیری های لازم نیز در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه تعداد 8 تونل و 4 گالری در این مسیر موجود است، گفت: برق رسانی تمامی تونل ها تامین شده و ایجاد و تامین روشنایی نیز توسط پیمانکار در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: قسمتی از این  محور منطقه رانشی بوده که کارهای مطالعاتی آن توسط یکی از دانشگاه های معتبر کشور انجام شده و در حال ایمن سازی است.

حیدری از انجام مطالعات احداث محور مزرعه – لوشان خبر داد و افزود: مطالعات احداث این محور نیز به عنوان واریانت دوم انجام شده که عملیات اجرایی آن پس از انتخاب پیمانکار آغاز می شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon