اعتبارات اردبیل ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است

اعتبارات اردبیل 400 میلیارد تومان افزایش یافته است

خبرگزاری تسنیم: استاندار اردبیل گفت: به برکت سفر رئیس جمهور به استان اردبیل بودجه استان اردبیل تا ۱۰ برابر افزایش یافته تا اعتبارات این استان بالغ بر۴۰۰ میلیارد تومان باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در دیدار معاون راهبردی رئیس جمهور با اهالی عنبران در مسجد جامع این شهر مرزی اظهار کرد: به برکت سفر رئیس جمهور به استان اردبیل تاکنون بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار به خزانه استان واریز شده و این در حالی است که در 2 سال گذشته در مجموع 80 میلیارد تومان در بخش عمرانی به استان اردبیل اختصاص یافته بود.

وی تصریح کرد: امیدواریم با تامین این منابع بتوانیم تا پایان امسال تمام پروژه های نیمه تمام را به بهره برداری رسانده و زمنیه افتتاح آن را به صورت متمرکز و به شکل ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جهمور فراهم آوریم.

خدابخش افزود: بعد ازاین سفر همه دستگاه های اجرایی موافقتنامه خود را مبادله کردند و در مدت 2 هفته آینده با شادی و نشاط کارگاه های توسعه ای و عمرانی استان رونق گرفته و این استان به یک مجموعه عظیم کار عمرانی و توسعه ای تبدیل می شود.

استاندار اردبیل در مورد وضعیت شهر عنبران و نیاز مبرم مرزنشینان غیور این شهر به آب شرب سالم و پایدار همراه با رفع معضل بیکاری در این منطقه گفت: این شهر با داشتن 10 هزار نفر جمعیت به عنوان مرزنشین غیور و وفادار به نظام اسلامی در همه صحنه های انقلاب و پشتیبانی از آن حضور دارند و شایسته نیست که این مردم غیرتمند از نبود برخی امکانات معذب باشند.

وی بیان کرد: اهالی این منطقه درخواست جدی برای تامین آب شرب پایدار و اشتغال با توسعه صنایع دستی را دارند چرا که تولیدات صنایع دستی این شهر معروفیت و مشهوریت جهانی دارد.

خدابخش با بیان اینکه با انجام سفر به دنبال پیگیری هر 3 نماینده مرکز استان امیدواریم تحرک و تحول جدی را در تکمیل پروژه شاهد باشیم، افزود: برای این شهر 12 میلیارد تومان تا پایان امسال منابع اعتباری تزریق می شود تا نسبت به تکمیل پروژه های نیمه تمامی همچون سد عنبران و آبرسانی هزینه شود.

رئیس شورای برنامه ریزی استان اردبیل از اختصاص 2 میلیارد تومان برای تامین آب شرب این منطقه و انتقال آب از یکی از چاه های اطراف عنبران به ساکنان این منطقه خبر داد و گفت: در 6 ماهه آینده اگر شرایط جوی اجازه دهد با همت و تلاش پیمانکاران سعی می کنیم تا 10 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد عنبران اختصاص دهیم تا در مدت 2 سال بتوان این پروژه ها را تکمیل و به بهره برداری رساند.

وی اظهار کرد: برای نخستین بار در طول تاریخ این منطقه است که معاون رئیس جمهور سفری به شهر عنبران داشته و زمینه دیدار و حضور در جمع اهالی را تجربه می کند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon