نوبخت از سد عنبران اردبیل بازدید کرد

نوبخت از سد عنبران اردبیل بازدید کرد

خبرگزاری تسنیم: با حضور مسئولان ارشد استان اردبیل و نمایندگان مجلس، نوبخت، معاون برنامه ریزی و راهبردی رئیس جمهور از سد عنبران بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، معاون برنامه ریزی و راهبردی رئیس جمهور شامگاه امروز در این بازدید اظهار کرد : رویکرد دولت یازدهم بر این است تا در ماه های آینده و با اولویت مناطق سردسیر 100 درصد بودجه های عمرانی را اختصاص دهد تا پروژه های نیمه تمام که در مناطق مختلف به حال خود رها شده، جمع و جور شده و به بهره برداری برسد.

محمدباقر نوبخت افزود: برای این استان نیز به دنبال سفر رئیس جمهور مصمم هستیم تا 100 درصد بودجه تخصیص داده تا پرداخت شود تا بیش از 69 پروژه ای که قرار است تا در این استان تا پایان سال تکمیل شود، مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه کار اساسی و اصلی که در این حوزه انجام شده از سوی دولت یازدهم قابل تقدیر است چرا که دولت بدون اینکه پروژه جدیدی را آغاز کند قصد به سرانجام رساندن تمام پروژه های نیمه تمام را دارد که در این بین استان های کمتر توسعه یافته در اولویت قرار دارند.

معاون برنامه ریزی و راهبردی رئیس جمهور با اشاره به زمان بودجه نویسی سال 94 از سوی دولت بیان کرد: برای سال آینده نیز اولویت ما تکمیل طرح های نیمه تمام با پیشرفت 50 درصد است که باید با همراهی مجلس زمینه عملیاتی شدن این کار را فراهم کرده و با توزیع اعتبارات در اوایل سال آینده بتوانیم تسریع در کارها را شاهد باشیم.

در این بازدید نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز تخصیص 10.5 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد عنبران را تا 20 مهرماه ضروری دانست و گفت: امیدواریم نسبت به تملک اراضی و شروع به کار این پروژه ها همت جدی و کارهای عملیاتی انجام شود.

منصور حقیقت پور با اشاره به مرزی بودن این شهر اظهار کرد: دولت هر چقدر در این مناطق محروم و مرزی سرمایه گذاری کند سودآوری آن به نفع همه است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon