آمریکا قادر به مسدود کردن حساب بانکی داعش نیست

آمریکا قادر به مسدود کردن حساب بانکی داعش نیست

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه خلخال گفت: آمریکایی ها توانایی مسدود کردن حساب بانکی داعش‌ها ندارند چرا که روزانه از محل درآمدهای نفتی پول میلیونی به حساب آنها واریز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، حجت الاسلام امیر رشتبری در خطبه های نماز جمعه این هفته خلخال تمام خودنمایی آمریکا را در از بین بردن داعش نمایشی مضحک خواند و اظهار کرد: آمریکا خود حامی این گروه است و قطعا هیچگاه این گروه را از بین نمی برد بلکه به قصد سرکوب داعش میخواهد به حضور مداوم خود در منطقه ادامه داده و حتی تهدیدهای نظامی و حملات گستره ای را علیه کشورهای منطقه تدارک ببیند.

وی گفت: هدف آمریکا از پرورش و گاه کنترل قدرت نمایی این گروه ها انحرافی و افراطی تامین امنیت رژیم صهیونیستی با هربه زور و تهدید در منطقه است ولی بداند تا زمانی که در معادلات منطقه ای ایران ایفاگر نقش اصلی نباشد امکان برقراری صلح و آرامش وجود ندارد.

امام جمعه خلخال بزرگرین حامی مالی داعش را عرب ها در منطقه با تزریق پول نقتی اعلام کرد و افزود: امروز کشورهای عربی نیز با هدف مهار قدرت اسلامی در منطقه در این حوزه ورود پیدا کرده اند که همسویی آن ها با آمریکا هیچ جای تاملی ندارد.

رشتبری بیان کرد: با این تهدیدها و ترساندن ها آمریکا درصدد از بین بردن کانون قدرت مخالف استکبار جهانی در منطقه است تا فضای امنیتی خوبی را برای رژیم صهیونیستی فراهم آورد.

وی سالگرد پیروزی ایران در هقته دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: دشمنان مار گزیده ما امروز ترس و واهمه شان از این کشور بیش از گذشته است و همه بدانند که آمریکا حتی در اوج قدرت خود نتوانست تهدیدی واقعی برای ایرن باشد چه برسد به این اوضاع که آمریکا در نطقه درماندگی قرار گرفته است.

امام جمعه خلخال یاد و خاطره شهیدان والامقام و سرداران دلاور 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشت و افزود: این بصیرت ملت ایارن بود که سبب شده در همه عرصه ها جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی واقعی خود را انجام دهد.

رشتبری به اهمیت و فضایل معنوی دهه ذی الحجه اشاره کرد و افزود: از این غوغای معنویت مومنان باید استفاده کنند و قدر این دهه را که پر از فضیلت است بدانند.

وی نمازگزان را به ترک محرمات و انجام واجبات فراخواند و بیان کرد: دهه اول ذی الحجه بستری مناسبی برای این کار است و روزه داری در یوم هشتم و نهم ذی الحجه از ارزش بالایی برخوردارد است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon