هواداران تراکتور و سپاهان هم‌پیمان شدند

هواداران تراکتور و سپاهان هم‌پیمان شدند

خبرگزاری تسنیم: دیدار دو تیم تراکتورسازی و سپاهان در حالی امروز برگزار می‌شود که قبل از شروع مسابقه هواداران دو تیم با یکدیگر هم‌پیمان شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، در حالی امروز دهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر پیگیری می‌شود که تراکتورسازی و سپاهان حساس‌ترین دیدار این هفته را در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌کنند.

از این‌ رو مسئولان دو تیم روز گذشته جلساتی با یکدیگر داشتند که طی آن نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با نمایندگان باشگاه سپاهان به گفت‌وگو پرداخت که در این جلسه پیش‌نویس این قرارداد خواهرخواندگی تنظیم شد.

همچنین شب گذشته نمایندگان کانون هواداران دو تیم نیز جلسه‌ای با یکدیگر داشتند که در این جلسه قریشی مدیر کانون هواداران سپاهان از اعزام هواداران این تیم توسط 6 دستگاه اتوبوس به تعداد 250 نفر خبر داد.

نیکنام مدیر اجرایی کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی نیز در این راستا گفت: هواداران سپاهان دوست و برادر هواداران تراکتورسازی محسوب می‌شوند و در این دیدار می‌توانند بدون ارائه بلیت در ورزشگاه حضور یابند.

طی این جلسه پیشنهاد تعویض پیراهن توسط مدیران دو کانون قبل از شروع مسابقه نیز پیشنهاد شد که خوروش مدیر تیم سپاهان این اقدام فرهنگی را تأیید کرده و بر لزوم اجرای چنین برنامه‌هایی تأکید کرد.

در ادامه این جلسات صبح امروز مدیران کانون هواداران دو تیم جلساتی برگزار کردند که در این جلسات تأکید شد به‌منظور ایجاد همدلی و پرهیز از هرگونه ناهنجاری در دیدار امروز هواداران در ورزشگاه شعارهایی در راستای اتحاد و همدلی دو تیم سر دهند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon