سپاهان موقعیت گلزنی خاصی نداشت/ سیستم جدید فرکی را شناختم

سپاهان موقعیت گلزنی خاصی نداشت/ سیستم جدید فرکی را شناختم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: اگر ما در این مسابقه گلی را که سپاهان به ثمر رساند، دریافت نمی‌کردیم این تیم موقعیت گلزنی دیگری نداشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، رسول خطیبی پس از تساوی مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: باید از تک‌تک بازیکنانم تشکر کنم که با تمام وجود بازی کردند و هواداران هم در بازی امروز برای ما سنگ تمام گذاشتند و از ابتدا تا پایان بازی تیم‌شان را تشویق کردند.

وی افزود: سپاهان را آنالیز کرده بودیم و سعی کردیم عمق خط دفاعی‌مان را محکم کنیم و فضاهایی که در تیم حریف می‌دیدیم سعی بر استفاده از آنها داشتیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی با اشاره به عملکرد داور مسابقه گفت: من پس از پایان مسابقه از کارشناسان پرسیدم و با توجه به اینکه تا امروز از داوری صحبت نکرده بودم و با اینکه صدرنشین هستیم باید بگویم همیشه بیشترین ضربه را از داوری خوردیم و اشتباهات داوری گریبانگیر تیم ما بوده است. 

خطیبی ادامه داد: گل سپاهان آفساید بود و برخی از بازیکنان این تیم نیز این موضوع را پذیرفتند ولی امیدوارم من اشتباه کرده باشم. 

وی خاطرنشان کرد: اگر ما در این مسابقه، گلی را که سپاهان به ثمر رساند، دریافت نمی‌کردیم این تیم موقعیت گلزنی دیگری نداشت چون شوت و ضربه ایستگاهی کار دیگری در این بازی نکردند و موقعیتی نداشتند.

سرمربی تیم تراکتورسازی تصریح کرد: در نیمه نخست به ارزیابی تیم حریف پرداختیم و سیستم جدید فرکی را شناختیم و به دنبال اداره بازی بودیم و در نیمه دوم برای گلزنی تلاش کردیم و اگر بازیکنان‌مان کمی دقت می‌کردند 3-4 موقعیت خوب داشتیم که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم. با این وجود از عملکرد تیمم راضی هستم. 

خطیبی در پاسخ سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه از دست دادن 2 امتیاز خانگی چقدر به تراکتورسازی لطمه می‌زند، گفت: همین سپاهان در خانه خودش چند مساوی داشته ولی ما نخستین بازی بود که مساوی کردیم و اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم و گل به ثمر می‌رساندیم پیروز از زمین مسابقه خارج می‌شدیم. 

وی درباره بحث خواهرخواندگی تراکتورسازی و سپاهان تاکید کرد: ما شخصیت و فرهنگ آذربایجان را نشان دادیم و امیدوارم سپاهان در بازی برگشت جبران کند و این کار فرهنگی تکرار شود. 

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon