بازیکنان جوان سپاهان و تراکتور می‌توانند جام‌جهانی ۲۰۱۸ را تضمین کنند

بازیکنان جوان سپاهان و تراکتور می‌توانند جام‌جهانی 2018 را تضمین کنند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: بازیکنان جوان که در ترکیب دو تیم بودند می‌توانند آینده فوتبال ما را برای جام جهانی ۲۰۱۸ تضمین کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حسین فرکی پس از تساوی مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز هر دو تیم با توجه به جو زیبای ورزشگاه بازی خوبی انجام دادند و اهمیت بازی سبب شد هواداران تراکتورسازی حضور خوبی در ورزشگاه داشته باشند و این بر زیبایی‌های بازی افزود. 

وی ادامه داد: هر دو تیم تلاش کردند و بازی محکمی از خود نشان دادند و شاهد یک بازی جنگنده و جوانمردانه از تیم‌ها بودیم. ابتدا به گل رسیدیم و سپس برای کسب 3 امتیاز تلاش کردیم که روی یک ضربه کرنر گل تساوی را دریافت کردیم. 

سرمربی تیم سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: مهم این بود که تماشاگران از دیدن بازی لذت ببرند و فکر می‌کنم یک امتیاز در خانه حریف برای ما خوب بود و بازیکنانم توانستند پیش‌بینی‌هایی که نسبت به تیم حریف داشتیم به خوبی شناسایی کنند و مقابل نفوذ حریف به خوبی و حساب‌شده کار کردند و در نهایت هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند.

فرکی خاطرنشان کرد: این بازی بدون شک یکی از بهترین بازی‌های لیگ بود و امیدوارم نگاه کادر فنی تیم ملی به این بازی متفاوت باشد. چون این بازیکنان جوان که در ترکیب دو تیم بودند می‌توانند آینده فوتبال ما را برای جام جهانی 2018 تضمین کنند.

وی درباره کیفیت بازی تاکید کرد: نیمه اول هر دو تیم جانب احتیاط را رعایت کردند و اگر گلی رد و بدل می‌شد، نیمه اول هم می‌توانست مانند نیمه دوم زیبا باشد چون هر دو تیم ابتدا به دنبال گل نخوردن بودند.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان درباره آینده تیم‌اش ابراز امیدواری کرد و افزود: بازیکنان‌ام به خوبی تفکرات من را پذیرفتند و از عملکرد‌شان راضی‌ام و به آینده این تیم امید زیادی دارم چون شرایط بهتر از این خواهد بود.

فرکی درباره بحث خواهرخواندگی تراکتور و سپاهان خاطرنشان کرد: همانطور که در نشست خبری‌ قبل از بازی گفتم تراکتور و سپاهان باید الگو باشند چون هواداران این دو تیم فرهنگ را معنی می‌کنند و باید در رسانه‌ها این موضوع مطرح شود تا سایر باشگاه‌ها هم چنین کاری انجام دهند. 

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon