روزنامه خراسان آماده گسترش همکاری‌های آموزشی با خبرگزاری تسنیم است

روزنامه خراسان آماده گسترش همکاری‌های آموزشی با خبرگزاری تسنیم است

خبرگزاری تسنیم: مدیر مسئول روزنامه خراسان گفت: یکی از اولویت‌های روزنامه خراسان «تربیت نیروی انسانی حرفه‌ای» و «بالا بردن سطح حرفه‌ای روزنامه نگاری» است که در این زمینه‌ آمادگی خود را نسبت به افزایش همکاری‌های آموزشی با خبرگزاری تسنیم اعلام می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سعید احدیان در جریان بازدید مدیرعامل و مدیران دفاتر استانی خبرگزاری تسنیم سراسر کشور از روزنامه خراسان، اظهار کرد: در بازدید از سایت و دفاتر این خبرگزاری برداشت این است که در حال حاضر می‌توان بهترین خبرگزاری را «تسنیم» عنوان کرد.

مدیر مسئول روزنامه خراسان افزود: امیدواریم همایشی که در مشهد برگزار شد و زیارت‌ دسته‌جمعی مدیران دفاتر استانی از حرم حضرت ثامن الحجج(ع)، سبب رشد جدی خبرگزاری تسنیم شود.

وی بیان کرد: یکی از بخش‌های پرمخاطب روزنامه خراسان بخش «حرف مردم» بوده که فضای تعاملی ایجاد کرده است و تمام گروه‌ها در این بخش حضور دارند، این بخش به مشکلات جامعه می‌پردازد و تصویری از واقعیت‌های درون جامعه است.

احدیان بیان کرد: از دیگر بخش‌های روزنامه خراسان مجموعه پژوهش است که در خبرگزاری تسنیم هم وجود دارد، ما به‌نوعی از خبرگزاری تسنیم الگوبرداری کرده‌ایم، چراکه بخش پژوهش «پشتیبانی تحریریه» است که اکنون در روزنامه خراسان شاهد فعالیت گسترده آن هستیم.

مدیر مسئول روزنامه خراسان به «مرکز آموزش تخصصی رسانه» روزنامه خراسان پرداخت و گفت: یکی از اولویت‌هایی که ما در روزنامه خراسان به‌دنبال آن هستیم «تربیت نیروی انسانی حرفه‌ای» و «بالا بردن سطح حرفه‌ای روزنامه‌نگاری» است؛ در این زمینه آمادگی خود را نسبت به افزایش همکاری‌های آموزشی با خبرگزاری تسنیم اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/آ*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon