محموله کتاب‌های ایران دوشنبه ۷ مهرماه وارد آلمان می‌شود

محموله کتاب‌های ایران دوشنبه 7 مهرماه وارد آلمان می‌شود

خبرگزاری تسنیم: محموله ۱۲۵۰ عنوانی کتاب‌ها و کاتالوگ‌های ایران برای عرضه در نمایشگاه کتاب فرانکفورت امروز شنبه ۵ مهر از ایران ارسال و دوشتبه ۷ مهر ماه وارد آلمان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی محموله‌ای شامل 1250 عنوان کتاب انتخاب شده برای عرضه در شصت و پنجمین نمایشگاه کتاب فرانکفورت را امروز شنبه 5 مهر ماه روانه آلمان کرد. این محموله دوشنبه 7 مهر ماه به نمایشگاه کتاب فرانکفورت خواهد رسید.

250 عنوان کتاب کودک و نوجوان‌ منتخب انجمن نویسندگان،‌ ناشران و تصویرگران کتاب کودک و نوجوان‌؛ 200 عنوان کتاب منتخب اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و 70 عنوان کتاب منتخب مجمع ناشران دفاع مقدس به همراه آثار 14 ناشر مستقر در غرفه ایران و دو آژانس ادبی غزال جوان و آژانس ادبی پل بخشی از این محموله را به خود اختصاص داده‌اند.

هم‌چنین کاتالوگ‌های معرفی غرفه ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورتف‌ معرفی کتاب‌ها و عناوین انتخاب شده و کاتالوگ معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که بدون ثبت مکان ( به دلیل نامشخص‌ بودن) منتشر شده است،‌ بخش دیگری از این محموله را تشکیل داده‌اند.

شصت و پنجمین نمایشگاه کتاب فرانکفورت 16 مهر ماه سال جاری در شهر فرانکفورت آلمان به مدت 5 روز آغاز به کار می‌کند. در طول مدت برگزاری، نزدیک 7 هزار ناشر از 100 کشور در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و حدوداً 286٬000 نفر از این نمایشگاه بازدید می‌کنند. نمایشگاه فرانفورت که از سال 1949 بر‌گزار می‌شود به دلیل میزان بالای تبادلات و معاملات (تجارت نشر) یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های کتاب است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران