عرضه بیش از ۱۵۰ هزار عنوان کتاب داخلی و خارجی در نمایشگاه کتاب تبریز

عرضه بیش از 150 هزار عنوان کتاب داخلی و خارجی در نمایشگاه کتاب تبریز

خبرگزاری تسنیم: دویست و شصت و چهارمین نمایشگاه کتاب استانی و دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب آذربایجان شرقی با حضور بیش از ۷۰۰ ناشر داخلی و ۱۵۰ ناشر از ۳۰ کشور ۷ مهرماه در شهر تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ این نمایشگاه در 5 سالن مجزا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود. در این نمایشگاه بیش از 700 ناشر داخلی 108 هزار و 669 عنوان کتاب و 150 ناشر خارجی نیز 50 هزار عنوان را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

برای این نمایشگاه مبلغ 800 میلیون تومان بن خرید کتاب با یارانه 20 درصد در نظر گرفته شده است و ناشران نیز کتاب‌های خود را در این نمایشگاه با 10 درصد تخفیف به علاقه‌مندان عرضه خواهند داد.

مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برای این نمایشگاه برنامه‌های جنبی مختلفی در نظر گرفته است. اجرای تئاتر خیابانی با موضوع‌های دفاع مقدس، کتاب، فلسطین، اجرای موسیقی محلی، برنامه کودک با عید قربان، نمایشگاه عکس و خوشنویسی با موضوع مشاهیر و طبیعت آذربایجان، کارگاه نقاشی، شعرخوانی و تجلیل از خادمان صنعت چاپ و پیشکسوتان این حوزه از مهم‌ترین برنامه‌های جنبی است که برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از تاریخ 7 تا 13 مهرماه با همت مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدت 7 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر برپاست. این نمایشگاه از ساعت 10 تا 20 به روی علاقه‌مندان باز است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران