سالن‌های ورزشی ‌آموزش و پرورش خراسان رضوی افتتاح می‌شود

سالن‌های ورزشی ‌آموزش و پرورش خراسان رضوی افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: سالن‌های ورزشی جدید آموزش و پرورش خراسان رضوی افتتاح می‌شود.

جواد پورجاهد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: در جلسه‌ای که با مدیران سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان داشتیم و با همکاری مطلوب این سازمان مقرر شد هشت سالن ورزشی متعلق به آموزش و پرورش همزمان با هفته تربیت بدنی افتتاح شود.

وی افزود: این سالن‌ها در شهرستان‌های رشتخوار، خوشاب، تربت جام(دو سالن) ، تایباد و همچنین نواحی سه و شش مشهد قرار دارند و قطعا در راستای رسیدن به اهدافی که در بخش تربیت بدنی مدارس داریم می توانند به ما کمک شایانی بکنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد:همچنین برقراری انشعابات آب ، برق و گاز این سالن ها هم با همکاری روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان هایی که قرار است سالن ها در آن افتتاح شود پیگیری و حل خواهد شد.

پورجاهد در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نزدیک بودن ایام هفته تربیت بدنی به فعالیت‌های برنامه ریزی شده در این معاونت برای برگزاری هرچه بهتر و مطلوب تر اقدامات این هفته اشاره کرد و خاطرنشان کرد: با حمایت‌هایی که در بخش‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش و همچنین اداره کل استان از فعالیت‌های بخش تربیت بدنی و سلامت صورت می‌گیرد امیدواریم شاهد پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت در این حوزه مطلوب تر از گذشته باشیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon