کتاب "علمداران عشق" در اردبیل رونمایی می‌شود

کتاب "علمداران عشق" در اردبیل رونمایی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: کتاب "علمداران عشق" در دو جلد ۱ و ۲ که مصاحبه ای از ۲۶۰ روحانی دوران دفاع مقدس اردبیل است در همایش تجلیل از روحانیان رزمنده و ایثارگر در اردبیل رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام حسن کاملی فر ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد: بیش از 350 روحانی رزمنده در جبهه حق علیه باطل از اردبیل شرکت کردند که از این تعداد 38 روحانی اردبیلی به درجه رفیع شهادت نائل شده اند.

وی با اشاره به شرکت 70 درصدی روحانیان استان در پشت جبهه و خط مقدم بیان کرد: این آمار در ارتباط با اقشار دیگر رزمندگان درصد قابل توجه و خیره کننده ای را شامل می شود.
کاملی فر با بیان اینکه از کل کشور نیز 20 هزار روحانی رزمنده در دوران دفاع مقدس حضور داشته اند گفت: بسیاری از رزمندگان نیز نزدیک 10 بار در جبهه ها حاضر بوده اند که این از آمار جداست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) با بیان اینکه هم اکنون 260 نفر از روحانیان رزمنده در قید حیات به سر می برند، افزود: حاصل پژوهش و مصاحبه با این روحانیان در قالب خاطرات، اسناد و مدارک در دوجلد کتاب با عنوان علمداران عشق جمع آوری شده است.

وی تصریح کرد: همه آحاد مردم ایران در دوران دفاع مقدس نقش داشتند و هر کس در حد توان خود کمک کرد اما نقش روحانیان در دوران دفاع مقدس بی بدیل بود و افتخار روحانیت این است که فرمانده کل قوا و فرمانده جنگ تحمیلی روحانی بودند.

کاملی فر اظهار کرد: با 260 رزمنده روحانی دوران دفاع مقدس در اردبیل مصاحبه شده و خاطرات و اسناد و مدارک آنها در دو جلد کتاب به نام علمداران عشق 1و 2 جمع آوری شده و در همایش تجلیل از روحانیان رزمنده و ایثارگر رونمایی می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: مراسم رونمایی از این کتاب ارزشمند دوشنبه هفتم مهرماه با حضور دبیرکل کنگره شهدا و ایثارگران روحانی کشور "حجت الاسلام مجتبی ذوالنور" در محل حسینیه نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات کربلای یک برگزار می شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon