کشفیات مواد مخدر در اردبیل ۱۲۰ درصد افزایش یافت

کشفیات مواد مخدر در اردبیل 120 درصد افزایش یافت

خبرگزاری تسنیم: دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل از افزایش ۱۲۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، الله‌شکر فخیمی عصر امروز در نشست با فرماندار شهرستان پارس‌آباد، اظهار کرد: سعی کردیم در شهرهای مختلف مناطق آلوده را شناسایی و نسبت به از بین بردن خطرات و آسیب‌های ناشی از آن اقدام کنیم تا جلوی تجمع معتادان در این مناطق به ویژه معتادان پرخطر گرفته شود.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل با هشدار به معتادانی که به صورت خودمعرف به مراکز درمانی و مداوا مراجعه نکرده و با همکاری پلیس دستگیر می‌شوند، تصریح کرد: معتادان غیرمعرف تحویل مراکز انتطامی و قضایی داده شده و در قالب پرونده‌ای جداگانه به جرائم آن‌ها رسیدگی می‌شود.

وی با قدردانی از همکاری پلیس در مبازره بی‌امان با سوداگران مرگ به ویژه تولیدکنندگان و تهیه کنندگان مواد افیونی افزود: رشد 120 درصدی در کشفیات مواد مخدر حکایت از همه‌جانبه بودن تلاش‌ها و کوشش‌ها برای رفع خطرات و آسیب‌ها در این حوزه است.

فخیمی اظهار کرد: در عرصه مبارزه با تهدیدهای دشمن یکی از تهدیدها نیز ورود مواد مخدر به ویژه از نوع صنعتی است که اگر خود خانواده‌ها مراقبت‌های لازم را انجام ندهند با توجه به پایین آمدن سن گرایش به اعتباد دامن جوانان و نوجوانان ما را آلوده می‌کند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon