ایجاد فرمانداری ویژه و بازارچه مرزی در دهلران پیگیری می‌شود

ایجاد فرمانداری ویژه و بازارچه مرزی در دهلران پیگیری می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون استاندار ایلام گفت : شهرستان دهلران ازجمله شهرستان هایی است که دارای ویژگی هایی متمایز است ومطالبات مردم این شهرستان در زمینه فرمانداری ویژه و احداث بازارچه مرزی چم سری با جدیت درحال پیگیری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهلران، حسین کلانتری در مراسم گرامیداشت مقاومت 18 روزه مردم شهرستان دهلران در آغازین روزهای دفاع مقدس اظهار کرد: شهرستان دهلران با توجه به وضعیت مهم وحساسی که در آغازجنگ تحمیلی داشت به یکی از نقاطی تبدیل شده بود که از همه اقوام و ایلات و شهرهای کشور به خود رزمنده دید و مظهر وحدت و همدلی شد.

وی افزود: دهلران متعلق به همه است چرا که خیلی ها در اینجا جنگیدند و قلب همه در اینجا بود و به شهرستانی بدل شده بود که می توان گفت نمادی از وحدت، همدلی وحفاظت و پاسداری از اسلام بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام تصریح کرد: لازم است که ازهمه دست اندرکاران برنام ههای هفته دفاع مقدس دراستان ایلام وشهرستان دهلران تقدیر به عمل آید چون به خوبی توانسته اند درقالب برنامه هایی یاد آن دوران را براب نسل امروز زنده کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان دهلران ظرفیت های بسیاربالایی در زمینه های نفت ،گاز، آب،خاک،کشاورزی و نیروی انسانی دارد و با توجه به این همه ظرفیت‌های مستحق پیشرفت درهمه شاخص‌ها است.

کلانتری به بعضی مطالبات مردم این شهرستان اشاره کرد وگفت : موضوع فرمانداری ویژه ، تبدیل دهستان دشت عباس به بخش دشت عباس و احداث بازارچه مرزی با جدیت ازطرف مسئولان استان درحال پیگیری است و طرح های توجیهی آنها به وزارت کشور ارسال شده است.

وی درپایان تصریح کرد: این همه اقتدار نظام جمهوری اسلامی که دشمنان نیز به آن معترف هستند به برکت قطرات خون شهدا می باشد و برهمه ما وظیفه است که از این دستاوردها حمایت کنیم وآنها را توسعه ببخشیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon