طرح‌های نخبگان مهارتی گیلان در استان اجرا می‌شود

طرح‌های نخبگان مهارتی گیلان در استان اجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان با بیان اینکه طرح‌های نخبگان مهارتی گیلان در استان اجرا می‌شود، گفت: طرح‌های زیباسازی جوانان نخبه و برگزیده در رشته فضای سبز در مسابقات ملی مهارت در منطقه آزاد انزلی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، رحیم عطائی پور صبح امروز در دیدار 12 نفر از نخبگان مهارتی گیلان با استاندار با اشاره به اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور هر سال مسابقات ملی مهارت را برگزار می‌کند، اظهار کرد: طرح‌های نخبگان مهارتی جمع آوری و مورد کارشناسی قرار می‌گیرد تا مورد حمایت مسئولان و صاحبان صنعت و سرمایه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه از صاحبان صنایع و مدیران استانی انتظار می‌رود که به عنوان پشتیبان جوانان نخبه مهارتی وارد شوند، افزود: در رشته فضای سبز مذاکرات اولیه با منطقه آزاد انزلی انجام و قرار شد در طرح‌های زیباسازی جوانان نخبه و برگزیده در رشته فضای سبز در مسابقات ملی مهارت مورد استفاده قرار گیرند.

سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان از کسب رتبه سوم مهارت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان در مسابقات ملی مهارت کشور خبر داد و گفت: تیم گیلان دو مدال طلا، دو مدال نقره، دو مدال برنز و چهار دیپلم افتخار را  در مسابقات ملی مهارت امسال از آن خود کرد.

عطایی‌پور از برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران و نخبگان مهارت‌های فنی و حرفه‌ای با حضور مربیان و رؤسای مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خبر داد و خاطرنشان کرد: اعضای تیم گیلان در اردوهای آماده سازی برای مسابقات جهانی  برزیل قرار دارند.

وی استفاده از نخبگان مهارتی در پروژه های کاربردی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: روند رو به شد جوانان نخبه گیلانی در مسابقات ملی مهارت، مساعدت و توجه بیشتر مسئولان را می‌طلبد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon