پژوهشگران مقطع دکترا از کسر خدمت سربازی بهره‌مند می‌شوند

پژوهشگران مقطع دکترا از کسر خدمت سربازی بهره‌مند می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: رئیس دفتر تحقیقاتی نیروی انتظامی آذربایجان غربی گفت: افراد و پژوهشگرانی که دارای تحصیلات دکترا هستند با ارائه پایان نامه با موضوع علمی پژوهشی نیروی انتظامی، از کسر یک تا ۶ ماه خدمت سربازی بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، سرهنگ قهرمان حقیقی در نشست خبری که در دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی آذربایجان غربی برگزار شد با بیان شعار هفته ناجا اظهار کرد: تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار شعار هفته ناجا بوده و بر این اساس باید عملکرد خود را به طور صحیح پیش ببریم.

وی گفت: از 14 تا 20 مهر ماه که هفته ناجا نامگذاری شده است برنامه های متنوعی تدارک دیده شده و در طول هفته به اجرا در می آید.

حقیقی افزود: نیروی انتظامی وظایف خطیری داشته و در جامعه کاری وجود ندارد که به نوعی به این نیرو مرتبط نباشد.

وی بیان کرد: برای کسب موفقیت و انجام وظیفه، نیروی انتظامی سعی دارد تمام کارهای خود را بر اساس دانش، پایه گذاری کرده و برای رفع مشکلات متعدد جامعه امور دانشی و دانش بنیان را پیشه راه خود قرار داده است.

حقیقی با اشاره به 6 مورد از کارهایی که در رابطه با علم و پژوهش انجام می گیرد تصریح کرد: از پایان نامه های دانشجویانی که در رابطه با نظم و امنیت و در مقطع ارشد و دکترا هستند حمایت های مالی و معنوی به عمل می آید.

وی گفت: پژوهشگرانی که در مقطع ارشد و دکتری قرار دارند می توانند با مراجعه به دفاتر تحقیقاتی نیروی انتظامی و انتخاب اولویت های پژوهشی، پس از عقد قرارداد با ارائه تحقیقات خود از مزایای آن نیز برخوردار شوند.

حقیقی اظهار کرد: افرادی که دارای تحصیلات دکترا هستند با ارائه پایان نامه با موضوع علمی پژوهشی نیروی انتظامی، یک تا 6 ماه از خدمت سربازی معاف می شوند.

وی با اشاره به دیگر برنامه های دفتر تحقیقاتی افزود: نیروی انتظامی و دفتر تحقیقاتی آن در رابطه با دریافت ایده ها و طرح های صنعتی، ارائه فصل نامه های علمی تخصصی و دریافت پایان نامه ها نیز فعالیت هایی داشته و در حوزه مطالعاتی اقوام ایرانی و نظم و امنیت وظایفی را به عمل می آورد.

رئیس تحقیقاتی نیروی انتظامی آذربایجان غربی بیان کرد: هر فردی که دارای موفقیت علمی بوده می تواند به کلانتری محل خود مراجعه کرده و پس از نام نویسی در بحث های علمی دفاتر تحقیقاتی شروع به فعالیت کرده و از مزایای آن بهره مند شوند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon