دفاع مقدس نمونه کاملی از الگوی اسلامی است

دفاع مقدس نمونه کاملی از الگوی اسلامی است

خبرگزاری تسنیم: معاون اجرایی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استراتژی دشمن در هشت سال دفاع مقدس درهم کوبیدن انقلاب اسلامی بود که پیامی بزرگ برای تمام دنیا داشت و گفت: دفاع مقدس نمونه کاملی از الگوی اسلامی است که باید به جهانیان معرفی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، عباس بایرامی بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن باغچه‌بان بهزیستی گیلان، با بیان اینکه بهزیستی مولود انقلاب است، اظهار کرد: به تدبیر امام راحل مانند کمیته امداد و سپاه مهم و اساسی است و باید به خود بالید که در این مجموعه تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه 25 سال از قطع نامه 598 و 34 سال هم از انقلاب می‌گذرد، افزود: 230 هزار شهید جنگ و 500 هزار جانباز داریم که برآورد کار شناسان این است که در سال 68 خسارات جنگ 1000 هزار میلیارد دلار برآورد شده به همین دلیل ظاهر جنگ خوب نیست و نباید وارد آن شد.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان گفت: آمریکایی‌ها جدیدا یاد گرفتند که جنگ مستقیم نمی‌کنند و افرادی را اجیر می‌کنند مانند داعش و القاعده و از این گروه‌ها و بعد می‌گویند اسلام با اسلام وارد جنگ شده است.

بایرامی با بیان اینکه ما اصرار می‌کنیم که بگوییم هشت سال دفاع انجام دادیم و امام راحل عنوان دفاع مقدس را انتخاب کردند، تصریح کرد: دفاع مقدس به تحقیر 200 ساله ایرانیان پایان داد،  از قبل از احمد شاه ایران یک کشور بزرگ بود که کشورهای منطقه مال آن بود اما با بی‌لیاقتی شاه‌های وقت همه را از ما گرفتند، برای مثال بحرین لنگرگاه خلیج فارس بود آبراهی که 68 درصد سوخت فسیلی دنیا از آنجا عبور می‌کند.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان گفت: خارجی‌ها در داخل کشور قبل از انقلاب به ما توهین می‌کردند و حتی اجازه ساختن یک پین را به ما نمی‌دادند اما نور امام و مجاهدت ایشان این انقلاب را به ارمغان آورد.

بایرامی خاطرنشان کرد: در جنگ‌های دیگر غرب و شرق باهم می‌جنگیدند اما در جنگ علیه  ایران غرب و شرق و سایرین باهم متحد شدند و با ما جنگیدند، ایران حتی برای خرید سیم خاردار در دنیا مشکل داشت، استراتژی آنها درهم کوبیدن انقلاب اسلامی بود که پیامی بزرگ برای تمام دنیا داشت.

وی افزود: جهان وحشی غرب که این جنگ را توسط صدام شروع کرد چیزی بدست نیاورد اما ملت ایران چیزهای زیادی را بدست آورد  امروزه هر دستاوردی در کشور به واسطه ان ایستادگی و دفاع بدست آمده است.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروزه ایران بعد از 200 سال عزت دارد و در دنیا زبان زد است، اظهار کرد: امام همان طور که انقلاب را مردمی کرد جنگ را هم مردمی کرد و این درک در مردم به وجود آمده بود که باید از زیر بار تحقیر خارج شوند.

بایرامی با بیان اینکه ملت ایران بر اساس آموزه‌های دینی خود عمل می‌کنند، گفت: دفاع ملی، دفاع هشت ساله تشکیل دهنده هویت ملی ایرانی است، شان و منزلت ایران در عرصه گیتی افزایش یافته و دفاع مقدس نمونه کاملی از الگوی اسلامی است که مقام معظم رهبری فرمودند باید این الگو را به جهان القا کنیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon