۲۵ میلیارد تومان در دانشگاه پیام‌نور مازندران سرمایه‌گذاری شد

25 میلیارد تومان در دانشگاه پیام‌نور مازندران سرمایه‌گذاری شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس دانشگاه پیام نور مازندران با اشاره به نبود مشکل تامین اعتبار در این واحد دانشگاهی استان، گفت: ۲۵ میلیارد تومان در دو سال گذشته در دانشگاه پیام‌نور استان در حوزه تجهیزات سرمایه‌گذاری شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، صادق علی موحدمنش امروز در نشستی خبری، اظهار کرد: در هر مرکز ایجاد سایتی آموزشی برای توسعه آموزش با کیفیت به دانشجویان ضروری است که با تامین اعتبار زمین مناسب برای توسعه دانشگاه پیام نور در قائم شهر و ساری خریداری شد.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری 25 میلیارد تومانی در دو سال گذشته برای ارتقا سطح کمی و کیفی دانشگاه پیام نور مازندران خاطر‌نشان کرد: 42 هزار نفر دانشجو در دانشگاه پیام‌نور مازندران مشغول تحصیل هستند که این میزان معادل 25 درصد دانشجویان مازندران است.

موحدمنش با بیان اینکه در حال حاضر درصدد حذف برخی رشته‌ها هستیم، تصریح کرد: 15 درصد شهریه دانشگاه به صورت قانونی سالانه اضافه می شود و به غیر از این میزان افزایش شهریه در این دانشگاه نداریم.

وی تاکید کرد: به دانشجویانی که با مشکل مالی در پرداخت شهریه مواجه شوند، تسهیلات دانشجویی مناسبی پرداخت می‌شود.

موحدمنش با‌ بیان اینکه دانشجویان برای پرداخت شهریه دانشگاه با محدودیت زمانی مواجه نیستند، خاطرنشان کرد: 30 رشته گرایش به صورت اجرایی در دانشگاه پیام نور وجود دارد و 12 رشته گرایش دکترا در دستور کار دانشگاه پیام‌نور مازندران برای توسعه تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه است.

موحد منش با بیان اینکه برای نحستین‌بار در دانشگاه پیام‌نور مازندران رشته کارآفرینی راه‌اندازی شده است، گفت: کارآفرینی از موضوعات آینده مورد بحث در همه دانشگاه‌های کشور بوده تا به این شیوه افراد بتوانند برای خود و دیگران اشتغال ایجاد کنند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مازندران تصریح کرد: در 4 سال آینده نیز 100 تیلیارد تومان برای توسعه دانشگاه سرمایه گذاری شد و امسال در 3 مرکز ساری، رامسر و تنکابن سه رشته کارشناسی ارشد با 2 عنوان ایجاد شده است.

وی از برپایی همایش دانشجو و پلیس در 20 مهر در سالن هلال احمر ساری خبر داد و گفت: هدف از برپایی این همایش تنویر افکار عمومی با آسیب های اجتماعی است.

موحدمنش گفت: برنامه بزرگداشت مفاخر و مشاهیر استان را برنامه ریزی کردیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon