اعضای کمیسیون‌های شورای شهر رشت مشخص شدند

اعضای کمیسیون‌های شورای شهر رشت مشخص شدند

خبرگزاری تسنیم: اعضای کمیسیون‌های مختلف شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، شصت و دومین جلسه شورای این شهر با حضور 15 عضو چهارمین دوره شورا برگزار شد، در این جلسه اعضای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی، برنامه و بودجه و حقوقی، بهداشت و محیط‌زیست، توسعه عمران و حمل و نقل و ترافیک مشخص شدند.

مظفر نیکومنش نودهی و فرهاد شوقی با 15 رای، فاطمه شیرزاد با 14 رای، رضا جمشیدی چناری و محمود باقری خطیبانی با 13 رای، محمدعلی رفیعی نوده با 12 رای و فرانک پیشگر با 11 رای به عنوان اعضای کمیسیون‌ فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت معرفی شدند.

براساس این گزارش، عباس صابر، رضا جمشیدی چناری، مجید رجبی ویسرودی، محمدعلی رفیعی نوده، مسعود کاظمی و محمدحسین واثق کارگرنیا با 15 رای و امیرحسین علوی با 13 رای به عنوان اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورای شهر  انتخاب شدند.

مظفر نیکومنش نودهی و رضا جمشیدی با 15 رای، محمود باقری خطیبانی و فرانک پیشگر با 14 رای، اسماعیل حاجی‌پور، فاطمه شیرزاد و رضا موسوی روزان با 12 رای به عنوان اعضای کمیسیون بهداشت و محیط‌زیست شورای شهر رشت شناخته شدند.

بنابراین گزارش، عباس صابر، مسعود کاظمی، فرهاد شوقی و مجید رجبی ویسرودی با 14 رای و امیرحسین علوی، اسماعیل حاجی‌پور و رضا رسولی با 11 رای به عنوان اعضای کمیسیون توسعه و عمران شهری شورای شهر رشت انتخاب شدند.

مسعود کاظمی با 15 رای، مظفر نیکومنش نودهی با 14 رای، محمدحسین واثق کارگرنیا و مجید رجبی ویسرودی با 13 رای، رضا موسوی روزان با 12 رای، رضا رسولی و اسماعیل حاجی‌پور با 10 رای به عنوان اعضای کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت مشخص شدند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon