۴ مدرسه خیرساز شهرستان بانه به بهره‌برداری رسید

4 مدرسه خیرساز شهرستان بانه به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری تسنیم: ۴ مدرسه خیرساز در شهرستان بانه صبح امروز با حضور استاندار کردستان افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، 4 مدرسه خیرساز در شهرستان بانه صبح امروز با حضور استاندار کردستان افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

مدرسه 6 کلاسه مرحوم سویبه حسن‌نژاد، مدرسه 6 کلاسه مرحوم رحیم محمدی، مدرسه 6 کلاسه محله دمامه و مدرسه 2 کلاسه روستای مرقد سوری پروژه‌های خیرسازی بودند که امروز با حضور استاندار کردستان افتتاح شدند.

استاندار کردستان در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس بویژه شهدای بانه اظهار کرد: همه بزرگران علم و ادب و همه دانشمندان که به بشریت خدمت کرده‌اند روزی در مدارس تحصیل کرده و چه بسا این مدارس هم با پرورش استعدادها در این منطقه منشأ خیر و برکت برای جامعه بشریت شوند.

وی با تقدیر از خدمات خیران مدرسه ساز گفت: از خدا طلب می‌کنیم که این مدارس باقیات الصالحاتی برای سازندگان آن شده و در آخرت توشه‌ای برای آنها باشد.

عبدالمحمد زاهدی به ویژگی‌های شهرستان بانه اشاره کرد و افزود: شهرستان بانه ظرفیت‌های بزرگی در زمینه فرهنگی، هنری، اقتصادی و طبیعی را در خود دارد و یک ظرفیت بزرگ شهرستان بانه مردم این دیار هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان بانه مرزبانان شریفی هستند که در طول قرن‌های گذشته و نیز تاریخ معاصر و در سال های دفاع مقدس از سرزمین اسلامی دفاع کرده و شهدای عزیزی را به نظام تقدیم کرده‌اند.

استاندار کردستان گفت: این مردم نه تنها در عرصه دفاع از نظام بلکه در همه عرصه‌ها برای کشور منشأ خیر هستند و خدمات آنها بی بدیل است که یکی از عرصه‌های خدمات آنها به جامعه حضور در کارهای خیر است.

وی افزود: در حال حاضر در سطح کشور متأسفانه با کمبود فضاهای آموزشی مواجه هستیم هرچند که پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بخش بزرگی از این کمبودها با حضور خیران برطرف شده است.

استاندار کردستان صبح امروز هم در ادامه سفر 2 روزه کاری خود به شهرستان‌های غربی استان کردستان در یادمان شهدای سیرانبند حضور یافت و به شهدای بانه ادای احترام کرد.

استاندار کردستان قرار است امروز از مرز سیرانبد هم بازدید کرده و وضعیت بازارچه سیرانبند بانه را هم بررسی کند.

بازدید از سد عباس‌آباد، افتتاح کارخانه دام و طیور، دیدار با روحانیان شهرستان بانه، حضور در جلسه شورای اداری و دیدار با خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه‌های دومین روز از سفر کاری استاندار کردستان به شهرستان‌های غربی استان است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon