سریال جدید مهران مدیری از شنبه کلید می‌خورد

سریال جدید مهران مدیری از شنبه کلید می‌خورد

خبرگزاری تسنیم: مدیر شبکه تهران گفت: سریال «اطاق عمل» به کارگردانی مهران مدیری از روز شنبه کلید می‌خورد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سعید مقیسه مدیر شبکه تهران در نشست خبری پیرامون برنامه‌ها و سریال‌های نیم‌سال دوم شبکه گفت: سریال «جاده چالوس» ساخته احمد معظمی از نیمه آبان ماه و بعد از عاشورا و تاسوعا در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای از شبکه تهران پخش می‌شود.

وی افزود: سریال «نشانه‌ها» با موضوع گروه داعش و تکفیری‌ها و اتفاقات اخیر عراق که موضوع بروزی است و به بسیاری از پرسش‌ها در این زمینه پاسخ داده می‌شود به مناسبت اربعین حسینی و از زمان دهه سوم صفر در دستور پخش این شبکه قرار دارد که داستان این سریال سفر خانواده به کربلا است که دستگیر می‌شوند و ماجراهایی که در ادامه برای آنها بوجود می‌آید.

مقیسه از کلید خوردن سریال جدید «اطاق عمل» به کارگردانی مهران مدیری از شبنه هفته آینده با حضور وزیر بهداشت خبر داد و گفت: این سریال از سوم دی ماه از شبکه تهران پخش می‌شود و پخش این سریال تا روز اول عید نوروز ادامه دارد. این سریال در قسمت‌های پایانی خود به موضوع نوروز می‌پردازد.

مهران مدیری بعد از چند تجربه ساخت سریال در نمایش خانگی با این سریال به تلویزیون برخواهد گشت. سریالی که قرار است جمع بزرگی از بازیگران طنز در آن ایفای نقش کنند و در 3 فصل 30 قسمتی ساخته خواهد شد.

وی اضافه کرد: این سریال مربوط به اتفاق‌هایی است که در یک اتاق عمل می‌افتد. شغل‌هایی که در این بیمارستان وجود دارد شغل‌های جاری بیمارستان‌ها نخواهد بود. مثلا شخصیتی در این بیمارستان وجود دارد که خبرهای بد را می‌دهد یا کسی است که دروغ می‌گوید و باید دروغ‌دون آن را عمل کنند اینها از موضوعات ساخت این سریال است.

مقیسه اذعان کرد: مراحل طراحی داستان و نگارش فیلمنامه این سریال رو به پایان است و قسمت‌های نگارش شده سریال «اطاق عمل» توسط چند تیم و گروه بازبینی و بازنویسی شده و دکور بسیار بزرگی دارد که شامل بیمارستان و 3 خانه می‌شود که بیشتر داستان در آنجا اتفاق می‌افتد.

مدیر شبکه تهران گفت: سریال «آخرین سلطان» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده نیز که در حال تصویربرداری است 12 قسمت آن آماده شده است و از 2 ماه آینده قابل پخش است اما به دلیل محدودیت پخش احتمالا از سال آینده برای مخاطبان شبکه تهران پخش شود.

وی در خصوص سریال ویژه ماه محرم این شبکه توضیح داد: برای ماه محرم 3 پیشنهاد وجود دارد که اگر هر یک از آنها پیشرفت مناسبی داشته باشند در آینده نزدیک نام و داستان سریال عنوان می‌شود اما با توجه به پخش برنامه‌های ترکیبی شاید در محرم امسال شبکه تهران سریالی برای پخش نداشته باشد.

مقیسه یادآور شد: برنامه «شب آفتابی» در قالب گفت‌وگو محور و با شخصیت‌های مختلف در سری جدید خود به مشاهیر ایران تعمیم داده شده و گفت‌وگوی صمیمی با این افراد حاصل می‌شود.

مدیر شبکه تهران از پخش برنامه‌های «به من بگو چرا»، «رنگین کمان» و «عصر طلایی» برای 3 قشر مختلف خردسال، کودک و نوجوان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در سری جدید خود با موضوعات جدید به تولید می‌رسد.

محمودی: تولید سریال «تقدیر» با موضوع شهدای امر به معروف
علی اکبر محمودی مدیر گروه سریال های شبکه تهران در ادامه این نشست از ساخت سریالی به نام «تقدیر» با موضوع شهدای امر به معروف و نهی از منکر به کارگردانی جواد مزدآبادی خبر داد. این سریال از آبان ماه وارد پیش‌تولید می‌شود و نگارش آن به پایان رسیده است.

وی افزود: از سال گذشته شبکه تهران در حال جذب بازیگران جدید برای ایفای نقش در سریال‌ها و تله‌فیلم‌های این شبکه است که در این راستا توانستیم تعدادی از بازیگران را برای سریال‌های جاده چالوس و ... انتخاب کنیم و آنها در آن‌ها ایفای نقش کنند و هدف ما از این کار این است که تا دو سال آینده بتوانیم نیروی کار جدیدی را در عرصه برنامه‌های نمایشی به جامعه هنری معرفی کنیم. در زمینه نگارش هم از نویسندگان جدیدی استفاده کردیم که گروه مهران مدیری نیز در سریال اتاق عمل توانستند تا تعداد 3 نویسنده و بازیگر جدید و فعال را به جامعه امروز معرفی کنند.

محمودی اضافه کرد: سریال‌های «خانه شاتوتی» و «کارخانه شکلات‌سازی» در ژانر کودک و خانواده در دستور ساخت این شبکه قرار دارد که بخش اعظم ساخت این آثار توسط جلوه‌های ویژه به تولید می‌رسد و پس از آماده‌سازی آنها را پخش می‌کنیم.

مدیر گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه تهران تصریح کرد: سریال «سیگنال» در حوزه دانشگاه، «ماه عسل» با موضوع سالمندان و گذران زندگی جوانان در کنار آنها، «نفس برگ» با موضوع درختکاری، «ستاره شب» با رویکرد جمع‌آوری زباله‌ها و اقشار مختلفی که در این حرفه فعالیت می‌کنند از دیگر سریال‌های در دست ساخت شبکه است.

وی با بیان اینکه سریال «سه جلد» به کارگردانی سامان مقدم در سبک سریال بچه‌های نسبتا بد که قصه آن بسیار جابجایی دارد در دست تولید است گفت: سامان مقدم پس از ساخت نهنگ عنبر این سریال را به تولید می‌رساند. سریال «سه نقطه» که نوعی طنز آیتمی است در مرحله جذب بازیگر قرار دارد و به کارگردانی عقیلی به تولید می‌رسد.

محمودی در ادامه صحبت‌های خود از همکاری مجموعه‌ای از طنزپردازان کشور در مقام کارگردانی در شبکه تهران خبر داد و گفت: جواد رضویان سریال «شام بیاتی‌ها» را در گروه اجتماعی این شبکه به تولید می‌رساند که در حال حاضر نگارش این سریال در حال انجام است. سعید آقاخانی، مجید صالحی، مهران غفوریان و شهاب عباسی نیز از دیگر افرادی هستند که با آنها برای تولید سریال‌های در قالب طنز وارد مذاکره شده‌ایم که اگر به متن‌های خوب برسیم کارگردانان ما این توانایی را دارند که سریال‌های پرمخاطبی را به تولید برسانند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران