ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی بانه تا پایان سال ۹۴ به اتمام برسد

ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی بانه تا پایان سال 94 به اتمام برسد

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان گفت: از دولت تقاضا می‌کنیم ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی بانه را که قرار است ۱۸ ماهه پایان یابد تا پایان سال ۹۴ به اتمام برساند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محسن بیگلری صبح امروز در جریان بازدید استاندار کردستان از پروژه سد عباس آباد بانه با اشاره به توجه ویژه استاندار به کسب و تجارت در منطقه بانه اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی بانه، منطقه آزاد تجاری بانه و بازارچه سیرانبند باید به صورت ویژه مورد توجه دولت قرار گیرند تا مشکلات آنها برطرف شود.

وی به احداث سد عباس آباد بانه اشاره کرد و گفت: سد عباس آباد بانه جزو سدهای مهم استان کردستان است که دولت توجه ویژه‌ای به آن داشته و از لحاظ اعتباری هیچ مشکلی ندارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان با اشاره به مشکلات آب شرب بانه تصریح کرد: قرار است تا پایان بهار سال 94 فاز اول سد عباس آباد بهره‌برداری شده و آب آن به شهر بانه منتقل شود تا مشکلات آب شرب این شهر حل شود.

وی گفت: 6 ماه پس از افتتاح فاز اول سد عباس آباد بانه، آب کل شهرستان هم از این سد تأمین خواهد شد و مشکلات مردم شهرستان در حوزه آب به حداقل می‌رسد.

بیگلری به دیگر مشکلات بانه اشاره کرد و افزود: از دولت تقاضا می‌کنیم ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی بانه را که قرار است 18 ماهه پایان یابد تا پایان سال 94 به اتمام برساند.

وی خاطر نشان کرد: 9 مدرسه خیرساز در بانه هم اکنون در حال احداث است و درخواست ما از خیران آن است که برای اتمام ساخت این پروژه‌ها بیش از پیش تلاش کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان گفت: شهرستان بانه از نظر وجود فضاهای آموزشی کافی در مضیقه است، مدارس تخریبی بسیاری در سطح شهرستان‌های بانه و سقز وجود دارند.

وی افزود: اگثر مدارس شهرستان‌های سقز و بانه قبل از انقلاب احداث شده‌اند و این مدارس باید تخریب و نوسازی شوند که این کار با همت دولت و همکاری خیران ممکن خواهد شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon