روحانیون بانه از ورود افکار غیراسلامی به داخل کشور جلوگیری می‌کنند

روحانیون بانه از ورود افکار غیراسلامی به داخل کشور جلوگیری می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بانه با اشاره به اهمیت نقش روحانیون در خنثی سازی توطئه دشمنان گفت: روحانیون بانه از ورود افکار غیر اسلامی در آن سوی مرزهای خارج به داخل کشور جلوگیری می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا عبدالله حیدری ظهر امروز در دیدار روحانیون شهرستان بانه با استاندار کردستان، با تبریک هفته دفاع مقدس دفاع مقدس، اظهار کرد: روحانیون قشر فداکار انقلاب اسلامی هستند که همواره در این مسیر با تمام توان تلاش کرده و مانع به ثمر رسیدن نقشه‌های شوم دشمن شده‌اند.

وی گفت: روحانیون شهرستان مرزی بانه در طول دوران هشت ساله دفاع مقدس همچون مردم مقاوم و انقلابی بانه به دفاع از مرزها و کیان اسلامی پرداخته و برای عزت و سربلندی نظام جمهوری  اسلامی تلاش‌های فراوانی کردند.

امام جمعه بانه با یاد کردن از شهدای روحانی این شهرستان مرزی تصریح کرد: جا دارد دولت به روحانیون در همه زمینه‌ها توجه خاصی مبذول کند چرا که روحانیان همواره در خط مقدم دفاع از انقلابند و از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی پشتیبانی می‌کنند.

وی به اهمیت و حساسیت شهرهای مرزی کشور و نقش روحانیون در این شهرها اشاره کرد و گفت: در مرز بانه افکار غیر اسلامی از آن سوی مرزهای خارج وارد کشور می‌شود و این روحانیون هستند که از آلوده شدن جوانان جلوگیری کرده و مردم را به راه صواب هدایت می‌کنند.

ماموستا حیدری نقش روحانیون را در طول تاریخ انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون بسیار مهم دانست و افزود: روحانیون همیشه در سنگر دفاع از انقلاب و نظام اسلامی پیشقراول و پیشتاز بودند و در طول دوران دفاع مقدس نیز در سنگر جهاد علیه باطل نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon