ساخت درمانگاه تامین اجتماعی خواسته روحانیون شهرستان بانه است

ساخت درمانگاه تامین اجتماعی خواسته روحانیون شهرستان بانه است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رفع مشکلات روحانیون گفت: ساخت درمانگاه تامین اجتماعی از سال آینده و برطرف شدن مشکل زمین از مهم‌ترین خواسته روحانیون و ماموستایان بانه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محسن بیگلری ظهر امروز در جریان دیدار استاندار کردستان با روحانیون شهرستان بانه، با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: این شهرستان در طول دولت یازدهم مورد توجه مدیران ارشد و از جمله استاندار در راستای محرومیت زدایی قرار گرفته است.

وی به خدمات و توجهات دولت به این شهرستان مرزی اشاره کرد و گفت: شهرستان بانه از معدود شهرستان‌های استان است که در کمتر از یکسال گذشته استاندار کردستان 3 بار مورد بازدید استاندار قرار گرفته و مدیر ارشد اجرایی استان با مسائل و مشکلات مردم این منطقه آشنا شده که این امر نشان دهنده توجه ویژه استاندار به این شهر مرزی است.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ساخت درمانگاه تامین اجتماعی را از خواسته روحانیون و ماموستایان شهرستان بانه عنوان و تصریح کرد: امیدواریم با ساخت این درمانگاه در سال آینده شاهد حل مشکل خدمات‌رسانی روحانیون این شهرستان که تحت پوشش بیمه درمان تامین اجتماعی هستند، باشیم.

وی با بیان اینکه دلیل فرهنگی بودن استان کردستان وجود روحانیون متعهد و فرهیخته در این استان است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از روستاهای این شهرستان فاقد روحانی و ماموستا است که باید برای اعزام روحانی به این مناطق اقدام شود.

بیگلری یکی دیگر از خواسته روحانیون شهرستان بانه را رفع مشکل زمین برای تامین مسکن و سرپناه ذکر کرد و افزود: ماموستایان بانه از نظر معیشتی در وضعیت مناسبی نیستند و جا دارد دولت به آنها توجه ویژه‌ای مبذول کند.

وی با اشاره به شیوه عمل استاندار کردستان در طول نزدیک به یک سال فعالیت خود در استان گفت: با شروع به کار استاندار جدید کردستان آرامش بیشتری در مناطق مرزی استان حاکم شده که تلاش های استاندار در این حوزه قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ آ

دهه کرامت
پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon