کارخانه تولید ۴۰ هزار تنی خوراک دام و طیور بانه افتتاح شد

کارخانه تولید 40 هزار تنی خوراک دام و طیور بانه افتتاح شد

خبرگزاری تسنیم: کارخانه تولیدی خوراک دام و طیور غرب دانه نگین شهرستان بانه با ظرفیت تولید سالانه ۴۰ هزار تن محصول ظهر امروز با حضور استاندار کردستان در این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، کارخانه تولیدی خوراک دام و طیور غرب دانه نگین شهرستان بانه ظهر امروز با حضور استاندار کردستان در این شهرستان به بهره برداری رسید.

استاندار کردستان در مراسم افتتاح این کارخانه گفت: افتتاح این کارخانه نشان دهنده عزم و اراده افرادی است که در سطح استان با هم‌افزایی در مسیر رشد تولید تلاش می‌کنند.

وی افزود: کسانی که در عرصه اقتصادی کردستان فعالیت می‌کنند به خوبی ظرفیت‌های مختلف استان را شناسایی کرده و از آنها بهره می‌برند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه در کنار هم قرار دادن فعالان اقتصادی به روند توسعه استان شتاب می‌دهد تصریح کرد: سرمایه‌های کوچک فراوانی در کردستان وجود دارد که به تنهایی نمی‌توانند یک واحد بزرگ را به وجود آورند.

وی گفت: در کنار این سرمایه‌ها متخصصانی هم هستند که سرمایه در اختیار ندارند بنابراین همکاری این دو قشر می‌تواند به اقتصاد و چرخه تولید استان رونق بخشد.

زاهدی افزود: شناسایی بیش از پیش ظرفیت‌های اقتصادی کردستان باید در دستور کار فعالان اقتصادی استان قرار گیرد، بادی بتوان زنجیره تولید ایجاد کرد تا قیمت نهایی محصولات تولید کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از ظرفیت‌های مهم بانه تجارت  است که به پیشرفت استان هم کمک می‌کند خاطر نشان کرد: تنوع در منابع ایجاد درآمد در شهرستان بانه باید مورد توجه قرار گیرد.

کارخانه تولید خوراک دام و طیور بانه در زمینی به مساحت 4190 متر مربع بنا شده و سالانه 40 هزار تن خوراک دام و طیور در آن تولید می‌شود و برای 24 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد شده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon