مدیران گیلان با سرمایه‌گذاران بخش تولید بیشتر همکاری کنند

مدیران گیلان با سرمایه‌گذاران بخش تولید بیشتر همکاری کنند

خبرگزاری تسنیم:معاون برنامه ریزی استانداری گیلان با بیان اینکه از سرمایه‌گذاران بخش تولید حمایت می‌شود، گفت: از مدیران انتظار می رود تا در حد توان و با حداکثر انعطاف در چارچوب قوانین و مقررات با سرمایه‌گذاران همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شفت، محمدحسین اصغریان ظهر امروز در کارگروه حمایت از تولید گیلان در دیدار با سرمایه‌گذاران واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان، با تأکید بر عزم دولت تدبیر و امید به حل مشکلات تولید، صنعت و تجارت اظهار کرد: تولید رکن اصلی اشتغال و پایداری در عرصه‌های مختلف ملی و بین المللی است.

وی افزود: حمایت از تولید و رفع موانع و مشکلات صنعت نه تنها سبب رونق کسب و کار، ایجاد اشتغال پایدار و افزایش سرانه تولید می‌شود بلکه از اتکا کشور به تولیدات خارجی و واردات محصولات کشورهای دیگر جلوگیری کرده و حتی سبب افزایش صادرات و کسب بازارهای خارجی می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استانداری گیلان، تشکیل کارگروه حمایت از تولید در استان را یکی از راهکارهای مهم در حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی عنوان کردو گفت: این کارگروه به دستور استاندار گیلان و با لزوم حضور تمامی مدیران مرتبط با صنعت و تولید در جلسات این کارگروه،‌ تشکیل شده است.

اصغریان با اشاره به اینکه در جلسات این کارگروه سرمایه‌گذاران واحدهای صنعتی می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای با مدیران دستگاه‌های دولتی و بانک‌های استان مشکلات خود را در میان گذارند، تصریح کرد: از مدیران انتظار می‌رود تا در حد توان و با حداکثر انعطاف و در چارچوب قوانین و مقررات با سرمایه گذاران همکاری کنند.

در ادامه این جلسه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در ادامه نشست با تاکید بر لزوم حمایت و همکاری مدیران دستگاه‌های دولتی با سرمایه‌گذاران، اظهار کرد: مشکلات موجود در عرصه صنعت بر کسی پوشیده نیست از این رو شایسته است حداکثر توان خود را برای رفع موانع تولید و کمک به ادامه روند تولید و صنعت در استان به کار بندیم.

علی منتظری با تأکید بر حمایت هر چه بیشتر و هدفمندتر از تولید و صنعت استان گفت: کارگروه حمایت از تولید با هدف شناسایی و رفع موانع و مشکلات و حمایت حداکثری از تولید و صنعت استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه توجه به پیگیری‌های استاندار گیلان بر عملکرد جامع و قاطع این کارگروه، گزارش مصوبات تمامی جلسات کارگروه حمایت از تولید، نتایج و میزان پیگیری و حل مشکلات واحدهای صنعتی از سوی دستگاه‌های اجرایی در جلسات کارگروه‌ای شهرستانی به زودی به استاندار گیلان ارائه می‌شود. 

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon