محرومیت‌زدایی یکی از مأموریت‌‌های سپاه در کردستان است

محرومیت‌زدایی یکی از مأموریت‌‌های سپاه در کردستان است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان سقز گفت: امروز سپاه پاسداران علاوه بر مأموریت‌های محوله در دفاع از کیان اسلامی، در زمینه‌های مختلف محرومیت‌زدایی اعم از پزشکی و درمانی هم به مردم کردستان خدمات ارائه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، سرهنگ ذبیح‌اله مالکی ظهر امروز در مراسم افتتاح درمانگاه شهید علی درخشان شهرستان سقز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: همه آنچه امروز در کشور داریم به برکت خون مطهر شهداست.

وی به راه‌اندازی درمانگاه شهید درخشان سقز اشاره کرد و گفت: برای تجهیز و راه اندازی این درمانگاه که در فضایی به مساحت 1200 متر مربع آماده خدمات رسانی شده، یک میلیارد و 210 میلیون ریال هزینه شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان سقز تصریح کرد: در این درمانگاه پزشک عمومی و متخصص، ماما و دندانپزشک حضور دارند و واحدهای تزریقات و پانسمان و داروخانه نیز در آن فعال هستند.

وی گفت: این درمانگاه به نام شهید گرانقدر علی درخشان که در سال 59 در مسیر جاده سقز – بوکان در درگیری با عوامل ضد انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمد نامگذاری شده است.

مالکی افزود: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر مأموریت‌های محوله در دفاع از کیان اسلامی، در زمینه‌های مختلف محرومیت‌زدایی اعم از پزشکی و درمانی هم به مردم کردستان خدمات ارائه می‌کند.

وی با اشاره به جانفشانی رزمندگان اسلام در دفاع از نظام مقدس اسلامی خاطرنشان کرد: سپاه همواره در کنار مردم بوده و در پاسداری از دستاوردهای شهیدان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon