هرگونه تجاوزی به مرزهای کشور را با تمام قدرت پاسخ می‌دهیم

هرگونه تجاوزی به مرزهای کشور را با تمام قدرت پاسخ می‌دهیم

خبرگزاری تسنیم: فرمانده لشکر ۲۲ بیت‌المقدس کردستان گفت: نیروهای لشکر ۲۲ بیت‌المقدس کردستان در این خطه از میهن اسلامی همواره آماده پاسداری از انقلاب و دستاوردهای شهیدان هستند و هر گونه تجاوزی به مرزهای کشور را با تمام قدرت پاسخ می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، سردار عین‌‌الله نریمانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات تیراندازی با سلاح جنگی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سقز برگزار شده بود، اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقات نمایش وحدت و آمادگی رزمی مسئولان و فرماندهان نظامی شهرستان سقز است.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاور مردی‌های همه کسانی است که آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و اجازه ندادند یک وجب از خاک این سرزمین به دست دشمن اشغال شود.

فرمانده لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان ‌خاطر نشان کرد: باید از دستاوردهای دفاع مقدس ایران اسلامی به بهترین نحو ممکن بهره گرفت و پیام‌های اخلاقی و دینی این حماسه عظیم را در جامعه بسط و گسترش داد.

وی به دسیسه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: نیروهای لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان در این خطه از میهن اسلامی همواره آماده پاسداری از انقلاب و دستاوردهای شهیدان هستند و هر گونه تجاوزی به مرزهای کشور را با تمام قدرت پاسخ می‌دهند.

سردار نریمانی شهرستان سقز را یکی از شهرستان‌های استان کردستان دانست که برای دفاع از این انقلاب در برابر دشمنان صدها شهید، جانباز و آزاده سرفراز تقدیم نظام اسلامی کرده است و نظام هم فداکاری‌های این مردم را با خدماتی شایان پاسخ داده است.

بنابر این گزارش، این دوره از مسابقات با حضور 5 تیم و 50 شرکت ‎کننده به میزبانی سپاه پاسداران شهرستان سقز برگزار شد و در پایان برگزاری این رقابت‎ها نادر فخری اول شد، فاروق محمودی در جایگاه دوم ایستاد، سعداله اسماعیلی سوم شد، ضیاالدین نعمانی در جایگاه چهارم قرار گرفت و دماوند احسن پنجم شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon