مردم بانه خواستار رسمی‌شدن «مرز سیرانبند» هستند

مردم بانه خواستار رسمی‌شدن «مرز سیرانبند» هستند

خبرگزاری تسنیم: فرماندار بانه گفت: رسمی شدن «مرز سیرانبند» و «ایجاد منطقه ویژه اقتصادی» در بانه از خواست‌های مردم این شهرستان از دولت است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، راشد عذیری عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بانه که با حضور استاندار کردستان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به مشکلات شهر بانه اظهار کرد: آب شرب شهر بانه در هفته‌های اخیر مشکلاتی داشته که با کمک شرکت آب و فاضلاب شهری استان این مشکلات تا حد زیادی برطرف شده است.

وی گفت: رسمی شدن «مرز سیرانبند» و «ایجاد منطقه ویژه اقتصادی» در بانه از خواست‌های مردم این شهرستان از دولت است.

فرماندار بانه با اشاره به اینکه دستگاه‌های دولتی در بانه با انبوهی از درخواست‌ها از مناطق حاشیه‌ای شهر مواجه هستند، تصریح کرد: خدمات رسانی به سکونت‌گاه‌هایی که در حاشیه شهر بانه ایجاد شده ‌یکی از انتظارات مردم این شهر است.

وی مشکلات مناطق حاشیه‌ای بانه را بسیار گسترده توصیف کرد و گفت: مردم در ماه‌های اخیر درخواست واگذاری 2 هزار انشعاب آب را مطرح کرده‌اند و لازم است برای حل مشکلات در بانه چاره‌اندیشی شود.

عذیری افزود: ظرفیت شهر بانه از لحاظ سکونتگاه تکمیل شده و اگر بیش از این جمعیت شهر افزایش یابد قادر به ارائه خدمات به شهروندان نخواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: باید یادآوری کرد تضمینی هم وجود ندارد که اگر به مناطق حاشیه شهر بانه خدمات رسانی شود این نواحی در آینده مجدداً گسترش پیدا نکنند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon