ساخت‌وساز غیرمجاز در ۵۰۰ هکتار از زمین‌های شهرستان بانه

ساخت‌وساز غیرمجاز در 500 هکتار از زمین‌های شهرستان بانه

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان گفت: کل زمین‌های دارای سند بانه که در آنها ساخت و ساز انجام شده ۸۰۰ هکتار است در حالی که زمین‌های بدون مجوزی هم که در آنها ساخت و ساز انجام شده ۵۰۰ هکتار هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محسن بیگلری عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بانه که با حضور استاندار کردستان در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، به سفرهای استانی رئیس جمهور اشاره و اظهار کرد: تا چند ماه آینده رئیس جمهور به کردستان سفر می‌کند.

وی گفت: انتظار داریم در سفر رئیس جمهور بیمارستان 64 تختخوابی بانه که هم‌اکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد جزو پروژه‌های مطرح قرار گرفته و اعتباراتی برای تکمیل آن اختصاص یابد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه‌هایی که مردم بانه انتظار دارند در سفر رئیس جمهور مورد توجه ویژه قرار گیرد مسیر ارتباطی بانه - مریوان است و دو بانده شدن مسیر سقز - بانه هم از انتظارات به حق مردم منطقه است که امیدواریم در سفر دولت به آن توجه شود.

وی گفت: کل زمین‌های دارای سند بانه که در آن‌ها ساخت و ساز انجام شده 800 هکتار است در حالی که زمین‌های بدون مجوزی هم که در آنها ساخت و ساز انجام شده 500 هکتار هستند و کسانی که در این مناطق ساخت و ساز کرده‌اند متقاضی امتیاز هستند و باید تعیین تکلیف شوند و برای متوقف شدن این رویه هم اقدام شود.

امام جمعه بانه هم در این جلسه با اشاره به اوضاع منطقه اظهار کرد: دشمنانی پیرامون ما به فعالیت مشغول هستند که به نام اسلام دست به جنایت می‌زنند.

وی گفت: این اقدامات هشداری برای همه ماست تا در برابر تهدیدها هوشیار باشیم و با حفظ وحدت به مقابله با تهدیدها برویم.

ماموستا عبدالله حیدری تصریح کرد: هر چند امروز ایران اسلامی به عنوان جزیره‌ای امن در منطقه شناخته می‌شود اما نباید لحظه‌ای از دشمن و اقدامات و نقشه‌های شوم آن‌ها غافل بود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon