حرکت آمریکا در تشکیل ائتلاف ضد داعش نمایشی است

حرکت آمریکا در تشکیل ائتلاف ضد داعش نمایشی است

خبرگزاری تسنیم: مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران سوری بودن حرکت آمریکا را در تشکیل ائتلاف ضد داعش مشهود و معلوم دانست و گفت: همان‌هایی که این گروه انحرافی و تندرو را تشکیل دادند امروز چگونه است که درصدد از بین بردن آن برآمده اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت السلام مجتبی ذوالنور در یادواره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار کرد: مراکز علمی و دانشگاهی ما باید به کانون تحول و مرکز تحرکت معنوی و ارزشی تبدیل شود تا در سایه این شرایط بتوان چهره ارزشی و آرمانی انقلاب اسلامی را توسط نسل آینده به خوبی ترسیم کرد و اطلاع رسانی داشت.

وی با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی امروز به هر دری می زنند تا انقلاب اسلامی را با فراز و نشیب سخت و سهمگین رو به رو کنند، گفت: تمام تحرکات منطقه ای دشمن نشان از ناتوانی آن هاست.

ذوالنور قهرمان بازی‌های آمریکا را در منطقه نشان روشن از درماندگی جبهه کفر در برابر عدالت خواهی و دین پروری جبهه اسلامی یاد کرد و افزود: دشمن به هر دری می زند تا در ستون حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی مانعی را به وجود آورد که در این میدان بازنده اصلی خود آن ها هستند.

مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سوری بودن حرکت آمریکا را در تشکیل ائتلاف ضد داعش مشهود و معلوم دانست و بیان کرد: همان هایی که این گروه انحرافی و تندرو را تشکیل دادند امروز چگونه است که درصدد از بین بردن آن برآمده اند در حالی که آمریکا از داعش به عنوان اهرم کنترلی در منطقه استفاده می کند.

ذوالنور رمز پیروزی ملت ایران را در سه دهه گذشته ایمان به خدا و ولایتمداری توصیف کرد و گفت: امروز نیز با همین نیرو می توانیم دشمنان را مایوس و دلخسته کرده و زمینه یک تحول واقعی را به وجود آوریم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon