برآورد آمار دقیق اولیه کشاورزی در جنوب کرمان نیازمند ساماندهی است

برآورد آمار دقیق اولیه کشاورزی در جنوب کرمان نیازمند ساماندهی است

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: نیاز اولیه در بخش کشاورزی این منطقه دسترسی به آمار دقیق است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، سید یعقوب موسوی در آیین تودیع و معارفه معاون برنامه‎ریزی و مدیر ارزیابی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، اظهار کرد: انگیزه تغییرات در سازمان به عنوان مهم‎ترین رکن اقتصادی جنوب کرمان، ایجاد بازنگری و تحول در ساختار برنامه‎ریزی و نظارت است.

وی با تأکید بر توجه علمی و کارشناسانه به مقوله برنامه‎ریزی بیان کرد: برنامه ترکیبی از خواسته‎ها و آرمان‎های سازمان است که در قالب چینش نیروی انسانی و به‎کارگیری تجهیزات برای حرکت به سمت هدفی خاص طراحی می‎شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان با تأکید بر اینکه باید برای بهره‎گیری از تمام ظرفیت‎های سازمان مطالعه و شناخت از سرمایه‎های انسانی داشته باشیم، تصریح کرد: نداشتن برنامه جامع و دسترسی به اطلاعات در سطح تولید، سبب بی‎نظمی در این بخش شده است.

موسوی گفت: داشتن برنامه عالمانه نیازمند آمار و برنامه واقعی از وضعیت موجود است، بنابراین استفاده صحیح از نیروها در جایگاه‎های تخصصی آن‎ها بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه نیاز اولیه در بخش کشاورزی منطقه دسترسی به آمار دقیق است، افزود: ما قصد نداریم عملکرد خود را با آمار بالا ببریم، بلکه صداقت و درستی در آمار بسیار مهم است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان با بیان اینکه نگاه سازمان قومی و قبیله‎ای نیست، بلکه یک نگاه عالمانه  و تحقق‎گرا است، خاطرنشان کرد: هدف از تغییرات ایجاد تحول است تا سبب پیشرفت سازمان شود.

در این آیین احمد مشایخی به عنوان معاون برنامه‎ریزی و حمید شاهرخی به عنوان مدیر ارزیابی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان معرفی شدند و از تلاش‎های ارجمند و پیروز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon