عنایتی: استقلال و سپاهان شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند

عنایتی: استقلال و سپاهان شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان از تیم‌های استقلال و سپاهان به عنوان شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ برتر یاد کرد.

عنایتی ابتدا در خصوص تقابل تیمش با سایپا در جام حذفی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: این بازی صددرصد برای ما مهم است و جایی برای جبران اشتباه وجود ندارد. بعد از شکست در دربی مشهد، بچه‌ها ریکاوری روحی شدند و آماده این بازی هستیم. تیم جلالی واقعاً یک تیم خوب است و ما بازی سختی درپیش داریم، ولی تلاش می‌کنیم تا از این بازی برنده بیرون بیاییم.

وی در خصوص آمار گلزنی‌اش در فصل جاری و اینکه در شش بازی گذشته فقط یک گل به ثمر رسانده است، گفت: زدن یک گل در شش بازی اصلاً خوب نیست، ولی من در 80 درصد از گل‌های سیاه‌جامگان نقش داشته‌ام. فکر می‌کنم هافبک‌های تیم و همچنین مهاجمان کناری باید در فاز تهاجمی بیشتر به تیم کمک کنند تا در بازی‌های آینده بیشتر گل بزنیم.

عنایتی راجع به تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر خاطر نشان کرد: این موضوع کیفیت فنی لیگ را پایین می‌آورد. دلیلی ندارد برای بازی مقابل تیم‌هایی مثل گوام و هند، لیگ را 20 روز تعطیل کنیم. واقعاً الگوبرداری از فوتبال روز دنیا و برنامه‌ریزی براساس آنچه در تیم‌های بزرگ صورت می‌گیرد، کار سختی نیست. در حال حاضر دست باشگاه‌ها مقابل تیم ملی بالاست و همه به منافع ملی احترام می‌گذارند.

مهاجم سیاه‌جامگان در پایان در پاسخ به این سؤال که چه تیمی شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود، گفت: استقلال و سپاهان در حال حاضر شانس‌های مسلم قهرمانی هستند، ولی در طول لیگ ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد. فعلاً نمی‌توان با قاطعیت در این مورد صحبت کرد.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon