کارخانه نورد فولاد راور احداث می‌شود

کارخانه نورد فولاد راور احداث می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از پیگیری‌ به منظور احداث کارخانه نورد فولاد راور و انتخاب مجری و پیمانکار طرح خبر داد و گفت: در حال حاضر بخشی از تجهیزات این کارخانه در خارج از شهرستان در دست ساخت و آماده‌سازی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از راور، محمدمهدی زاهدی صبح امروز در حاشیه بازدید از مراحل احداث ساختمان جدید دانشگاه پیام نور واحد راور، اظهار کرد: برای اتمام فاز نخست ساختمان این دانشگاه با زیربنای یک هزار و 228 متر تا بهمن ماه امسال تصمیمات و تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

وی با تاکید بر آماده شدن ساختمان دانشگاه جهت بهره‌برداری در ترم آینده، افزود: برای انجام این مهم کمک‌هایی از سازمان مرکزی دانشگاه از طریق مذاکره با مسئولان وزارت علوم و معاونت برنامه‌ریزی رئیس جمهور جذب می‌شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از شهرداری و شورای اسلامی شهر راور خواست انجام بخشی از محوطه سازی و فضای سبز دانشگاه پیام نور واحد راور را برعهده گیرند.

زاهدی همچنین از برخی اقدامات و پیگیری‌های انجام شده در راستای توسعه راور از جمله انجام پیگیری‌های لازم به منظور احداث کارخانه نورد فولاد راور و انتخاب مجری و پیمانکار طرح خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر بخشی از تجهیزات این کارخانه در خارج از شهرستان در دست ساخت و آماده سازی است.

وی با تاکید بر اینکه مسائل راور را تا رسیدن این شهرستان به جایگاه واقعی‌اش دنبال خواهم کرد، افزود: همچنان پیگیر احداث کارخانه فولاد و نیز کک سازی راور تا راه‌اندازی کامل آنها هستم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از انجام پیگیری‌ها برای اختصاص  یک دستگاه دیالیز دیگر و نیز یک دستگاه آندوسکپی برای رفاه حال بیماران شهرستان راور خبر داد و اظهار کرد: پیگیر رفع مشکلات فرش راور از طریق اتاق بازرگانی و اتمام احداث سد قدرونی هستم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon