مسابقات لیگ برتر تنیس قهرمانی کشور به میزبانی سنندج برگزار می‌شود

مسابقات لیگ برتر تنیس قهرمانی کشور به میزبانی سنندج برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: دور رفت مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر نونهالان و نوجوانان پسر قهرمانی باشگاه‌های کشور در فصل ۹۳ به مدت ۲ روز به میزبانی سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان پسر باشگاه‌های قهرمانی کشور با شرکت 23 تیم در 3 گروه و به میزبانی شهرستان‌های اراک، گرگان و سنندج به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در رقابت‌های گروه سوم به میزبانی سالن اختصاصی خانه پینگ پینگ سنندج، تیم‌های شهرداری سنندج، هیئت همدان، هیئت قزوین، مناطق نفت خیز جنوب، ژیوم تهران، شهرداری بم، هیئت خراسان رضوی و هیئت آذربایجان غربی حضور دارند و در روزهای 10 و 11 مهرماه امسال به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

برای تیم تنیس روی میز شهرداری سنندج، نماینده استان کردستان در این رقابت‌ها در رده سنی نونهالان آریان امیری حسینی، آریان رحیمی، آرشام شریعتی و یاشار توانایی و در رده سنی نوجوانان فربد کم آزار و زانا عبداللهی با مربیگری اقبال لطف اله نسبی و سرپرستی نادر جلوزان به مصاف حریفان خود می روند.

در پایان دور رفت در گروه های 1 و 2، در گروه یک، این مسابقات با شرکت 7 تیم  به میزبانی شهرستان اراک، نفت و گاز گچساران با کسب 11 امتیاز، هیئت لرستان با کسب 11 امتیاز و شهرداری اراک ب با کسب  10 امتیاز به ترتیب رتبه اول تا سوم را به دست آورده‌اند و رقابت های دور برگشت به میزبانی شهرستان کرمانشاه پیگیری می‌شود.

در گروه 2 مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های قهرمانی کشور، با حضور 8 تیم به میزبانی شهرستان گرگان، تیم های آرایشی بهداشتی گلستان با کسب 14 امتیاز، شهرداری اراک الف با کسب 13 امتیاز و آکادمی پینگ پنگ جمال ارومیه با کسب 12 امتیاز در مکان اول تا سوم قرار گرفته‌اند و رقابت های دور برگشت این گروه نیز به میزبانی شهرستان اراک برگزار می‌شود.

دور برگشت مسابقات لیگ برتر نونهالان و نوجوانان پسر باشگاه های قهرمانی کشور، اوایل آبان ماه 93 در حالی برگزار می شود که در پایان از هر گروه، 3 تیم به دور نهایی لیگ برتر سال 93 صعود می کنند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon