همایش تجلیل از پیشگامان و تلاشگران دانشگاه آزاد کرمان برگزار می‌شود

همایش تجلیل از پیشگامان و تلاشگران دانشگاه آزاد کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان،گفت: همایش تجلیل از پیشگامان و تلاشگران دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در اول آبان ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، منصور عالمزاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرار است با همکاری ستاد برگزاری همایش، از خدمات ارزنده روسا و دبیران منطقه (ستاد هماهنگی) و روسای واحدهای دانشگاهی استان از بدو تاسیس تاکنون که نقشی ماندگار در شکل گیری و پویایی واحدهای دانشگاهی استان کرمان داشته‌اند، تجلیل به عمل آید.

وی افزود: بدون تردید استفاده از تجربیات پیشگامان دانشگاه سبب خواهد شد تا از اتلاف منابع مالی و انسانی جلوگیری شده و متناسب با ظرفیت‌های هر واحد دانشگاهی در شهرستان مربوطه برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

دبیر همایش تجلیل از پیشگامان و تلاشگران دانشگاه آزاد کرمان با تقدیر از اعضای ستاد برگزاری همایش، گفت: سعی ارزنده و مجاهدت بی دریغ پیشگامان در عرصه یاری رساندن به بالندگی کیفی و ارتقای کمی دانشگاه آزاد اسلامی، سبب امتنان و در خور تقدیر است.

عالمزاده خاطرنشان کرد: امید می‌رود با تمهیدات مناسب به منظور بهره‌جویی از اندوخته‌های تجربی دانشجویان، آموزش و پژوهش استان به عالی‌ترین مراتب توفیق و افتخار دست یابد.

در این آیین محمود آقاجانی به عنوان رئیس همایش، منصور عالم زاده دبیر برگزاری و بابک آل طه، حمدالله منظری توکلی، جلال ایرانمنش، یعقوب حاتمی و حسین شهابی به عنوان اعضای ستاد برگزاری این همایش معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon