تونل‌های مقاومت کابوسی برای شهرک نشینان/ فرار صهیونیست‌ها از مرز لبنان

تونل‌های مقاومت کابوسی برای شهرک نشینان/ فرار صهیونیست‌ها از مرز لبنان

خبرگزاری تسنیم: منابع صهیونیستی گزارش دادند که ترس شهرک نشینان صهیونیست از وجود تونل‌های مقاومت باعث فرار آنها از مرز لبنان شده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش این رژیم فعالیت یک پیمانکار ویژه که شهرک نشینان صهیونیست ساکن مرز لبنان را در منطقه اصبع الجلیل و الجلیل غربی به‌منظور جست‌وجوی تونل‌ها استخدام کرده بودند، متوقف کرد.

بر اساس این گزارش، در ماه‌های گذشته شهرک نشینان ساکن مناطق مذکور در گزارشی به ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شدند که حزب‌الله لبنان زیر منازل آنها تونل‌هایی را حفر کرده است و دو روز پیش از فرا رسیدن عید یهودیان نیز تعدادی از ساکنان این منطقه از ترس این تونل‌ها و عملیات حزب‌الله منازل خود را ترک کرده و در عین حال پیمانکاری را برای اجرای عملیات حفاری در منطقه «زرعیت» استخدام کردند اما ارتش جلوی آغاز کار این پیمانکار را گرفت.

در همین رابطه «کوبی کوهن» یکی از شهرک نشینان گفت: ارتش همه‌چیز را می‌داند اما هیچ اقدامی نمی‌کند، این وظیفه ارتش هست که باید حفاری‌هایی در منطقه انجام دهد اما ارتش این کار را انجام نمی‌دهد و باعث شده است که ما در ترس و وحشت زندگی کنیم.

از سوی دیگر فرماندهی شمال در ارتش رژیم صهیونیستی تأکید کرد که هیچ تونلی وجود ندارد و این در حالی است که شهرک نشینان می‌گویند: ما اعتمادی به ارتش نداریم و پیمانکارانی برای حفاری در این منطقه استخدام خواهیم کرد و هزینه آن هرچه باشد پرداخت می‌کنیم اما هرگز نمی‌توانیم با ترس و وحشت زندگی کنیم.

انتهای پیام/پ*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان